העלמת קמטים במצח עם לייזר פרקציונלי

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

טיפולי עור בלייזר חוללו מהפכה בתחום ניתוחי הפנים הפלסטיים, החל מטיפול בעור מקומט, פגוע בשמש ומבוגר ועד לטיפול בדיסכרומיה (כתמים חומים) ושינוי צבע העור. לייזרים מיקרוסקופיים לא פולשניים חודרים לעור, מחליקים ומסירים קווים עדינים וקמטים, דוהים כתמים וצלקות חומות ומחזירים את גוון העור. הטיפול בלייזר מקס FX הוא תקן הזהב בחידוש עור הלייזר ומציע פיתרון מדויק ופולשני פחות מכל טיפול אחר הקיים כיום. לייזרים יכולים להדק את העור ושימשו לטיפול בשומות, ורידים עכבישיים, הסרת קמטים עדינים והקטנת גודל הנקבוביות הגדולות.

לייזר חלוקה 1550 יכול לטפל במגוון רחב של מחלות עור כגון אקנה, כוויות שמש, אקזמה, פסוריאזיס, צלקות אקנה ולשפר את בריאות העור הכללית ואת הטיפול בקמטים.

לייזר CO2 חלקי יעיל מאוד לטיפול בקמטים ונלמד בארביום על ידי מנתחים פלסטיים ידועים כי קמטים קיימים גם בפה

למידע נוסף על קיפול לייזר, לחץ על "Fraxel" או "לייזר AlCO2 חלקי." קיים מגוון רחב של טיפולי החייאה בלייזר לקמטים, אקנה, פסוריאזיס, כוויות שמש, אקזמה ומצבי עור אחרים. לדוגמא, ישנם טיפולי לייזר CO 2 מחולקים בצורה אבולטיבית הנלחמים בפיגמנטציה ונזקי שמש, קמטים ממוקדים או צלקות אקנה, ואף קיים טיפול לייזר בצלקות אקנה.

הליך התחדשות לייזר מפוצל בלייזר CO2 הוא מבטל ותואם לטיפולי עור קוסמטיים אחרים. ניתן להשתמש בו בשילוב עם מגוון מוצרי טיפוח עור אחרים כגון קרמים, קרמים ושפתון כמו גם מוצרי קוסמטיקה אחרים.

בהתאם לטכנולוגיה

טיפולי לייזר שאינם אבלטיביים יכולים לשפר את המרקם ואת גוון העור, לטפל בהפרעות פיגמנטציה, למזער את הופעת הקמטים הדקים ולמזער קמטים. עיבוד חוזר בלייזר CO2 מציע אופציה מצוינת אם אתם מחפשים טיפול לא קולטני בקמטים בפנים, באף ובפה. זה יכול לגרום לשיפור משמעותי בקמטים סביב הפה, כמו גם באזורים אחרים כמו האף, הפה והעיניים.

ניתן להשתמש בטיפולי לייזר F להסרת קמטים במצח

אך CO2 אינו אפשרות קיימא מכיוון שכדאי קודם להתייעץ עם מנתח פלסטי מוסמך. לייזרים בחנויות הם טיפולי הקמטים היעילים ביותר ומי שלא רוצה לעבור הליך פולשני מינימלי נהנה משימוש בחומרי מילוי או מזריקים להזרקה בלבד, בעוד שברים עם לייזרים CO 2 הם השיטה העמידה והיעילה ביותר להפחתת קמטים לאורך שורות הפה. אם הבעיה שלך חמורה יותר או שיש לך קמטים, אקנה או צלקות שיעזרו גם בלייזר חלקי, יתכן וזו לא האפשרות הטובה ביותר.

באמצעות לייזרים של שבר F ניתן לטפל במגוון רחב של מצבים כולל אקנה

קמטים, מחלות עור ואפילו סרטן. מרבית המטופלים המעוניינים בפתרון קבוע יותר לקמטי הפנים שלהם יכולים לקבל טיפול בלייזר. ישנם מטופלים שאינם מועמדים טובים למריחה חוזרת באמצעות הלייזר מכיוון שהתנהגו וייתכן שהם אינם מועמדים טובים למריחה חוזרת עם הלייזר. קבע פגישה עם הרמוניה הילינג כדי ללמוד כיצד להפחית ולהסיר קמטים בעזרת טיפולי לייזר Halo ™.

F

פעולות החייאה בלייזר מפוצלות ולא מחייבות היא אפשרות טיפול המשמשת לעיתים לשיפור מראה קמטי הזוועה וקמטי הפנים. תלוי בסוג מערכת הלייזר המשמשת ובאיזו מידה הגוף מגיב לטיפול, טיפול בלייזר יכול להעלים קמטים קלים, להחליק קמטים בינוניים ובמקרים מסוימים להפחית את הופעת הקמטים העמוקים. אם ברצונך להגיע להצערת פנים מוחלטת, כולל סילוק כל הקמטים בפנים וכן הפחתת קווי הפנים, יתכן והליך זה אינו מתאים לך.

על ידי מיקוד לדרמיס ולאפידרמיס בתבנית טיפול חלקית ושמירה על פרופיל זמן השבתה של לייזר שאינו אבליטי

הלייזר יכול לספק שיטת החייאת עור מהירה ויעילה יותר מאשר שיטת החייאת לייזר קונבנציונאלית. לייזרים מונחים הם הטיפול הנבחר כיוון שהם אינם גורמים לכוויות בעור וניתן להסיר אותם כדי להפחית את הסיכון לגירוי בעור, גירוי וגירוי בפנים והופעת קמטי פנים.

חולים שטופלו ב- Fraxel (r) חווית לייזר כפולה שיפרו את הטון והמרקם, הפחיתו קמטים וקמטוטים ועור צעיר יותר. חולים יבחינו בצלקת אקנה מופחתת, שיפור גוון העור, פחות גירוי בעור וגירוי בפנים, ומראה צעיר יותר.

בוטוקס דיספורט

טיפול בקמטים קוסמטיים הניתנים להזרקה העשוי משילוב של בוטוקס, דיספורט ותרופות נוגדות דלקת אחרות שאינן סטרואידים, יכול לשמש להצערת הפנים כדי להפחית באופן זמני את הופעת קמטים וקמטים במצח סביב העיניים. . ניתן לטפל בכך על ידי הרפיית השרירים הגורמים לקמטים במצח ומתחת לעין, כמו גם בפנים.

מאמרים רלוונטיים

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp