כתמי עור פיגמנטציה

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

אם אתם סובלים מהיפרפיגמנטציה, אתם יודעים כמה זה מתסכל לנסות להסתיר, להבהיר או למחוק עור או עור חום. לפעמים מה שנחשב לנקודה כהה אך נפסל כבעיה קוסמטית בעור יכול להתגלות כצלקת אקנה עמוקה. ניתן להשתמש במגוון מוצרים כמו קרם הגנה, קרמים, קרמים ואפילו קרם הגנה כדי להאיר כתמים כהים הנגרמים מפצעונים. בין אם אתם נאבקים בהיפרפיגמנטציה או במלזמה, מוצרי העור הנכונים יכולים לעזור לכם להבהיר את הכתמים ולהרגיש טוב יותר עם המראה שלכם.

ייצור מלנין

הוא אחת הדרכים בהן הגוף מגן על העור, אך אם הוא נראה כתם או לא אחיד, הוא עלול לגרום לפגמים. חומרי הצביעה הנפוצים ביותר המשמשים להבהרת אזורי עור כהים ולתיקון עור אחיד הם דבורים, מסנני קרינה, קרמים, קרמים ואפילו קרם הגנה.

אם יש הצפה של פיגמנטים של מלנין

חוסר היכולת של הגוף להתפשט ביעילות יכול להוביל לגוש ולהופעת כתמים כהים. בהנחיית רופא עור, הידרוקינונים יכולים להיות יעילים בטיפול בפגמים, אך היו מחלוקות לגבי זה ויש טיפולים אקטואליים יעילים יותר ממה שהם נוגעים להסרת כתמים כהים יותר מהעור. דבורים עם מרכיבים ומוצרים מסוימים שיכולים לעזור לדעוך את מראה הנקודה הכהה, מה שיכול לעזור גם להפחית את המראה של כתמים חומים ולהיפרפיגמנטציה על הפנים.

רופא עור יכול לאבחן ולטפל במלזמה על ידי בחינה חזותית של העור וקביעה מה הסיבה

היתרונות בבחירת שיטת טיפול הם בכך שהיא יכולה לטפל ברוב צורות הפיגמנטציה, כולל היפרפיגמנטציה ובעיות מרקם עור, כמו גם פגמים ומחלות עור אחרות. למרות שניתן לרכוש את המחלה באמצעות שילוב של גורמים כמו כוויות שמש, נזקי שמש או חוסר טיפול בעור, ניתן לטפל בה מאוד. מצב הגורם לגוון עור, מרקם ותסמינים לא אחידים יכול להיות גם סיבוך חמור יותר אם הוא מתרחש מסיבות אחרות מלבד עור היפרפיגמנטי.

לדברי ד"ר דסאי

לאנשים עם עור בהיר יש סיכוי טוב יותר להיפטר מכתמים כהים מאשר לאלה עם עור כהה יותר. אם אתה אדם כהה עור, טכנאי הלייזר שלך חייב להכיר את הסביבה וצבע העור שלך, אחרת אתה מסתכן בשינוי צבע קבוע בעור. אנשים עם עור כהה יותר עלולים גם להסתכן בפיתוח כתמים כהים יותר וגווני עור לא אחידים, שכן גורמים כמו כוויות שמש, נזקי שמש או חוסר בטיפוח העור עלולים לגרום או לפתח היפרפיגמנטציה.

גווני עור כהים יותר נוטים להיות היפרפיגמנטיים בגלל רמת המלנין המוגברת בעור

משטח העור יכול להיות כהה יותר מכיוון שמלנינים הם פיגמנטים כהים יותר והעור מגדיל את הפיגמנט הצבעוני שלו. זה יכול להיות סימן להיפרפיגמנטציה או לאקנה, שנמצא עמוק בעור וניתן לטפל בו רק כאשר הוא מטופל.

פנה לרופא עור כדי לקבוע את הגורם להיפרפיגמנטציה ולמצוא דרך לטפל ולהבהיר את הכתמים הכהים בבטחה. על רוב האנשים לעבור בדיקת עור שנתית ולהעריך האם האזורים הכהים יותר משתנים.

זה עלול לקחת זמן

אבל אם תישאר חרוץ ותעקוב אחר השגרה שלך, תראה את הכתמים הכהים דוהים וגוון הפנים שלך מתפנה. חמושים בידיעה באילו סוגי עור להילחם ובאיזה סוג של היפרפיגמנטציה אתה מתמודד, התחל לטפל בעור הלא אחיד שלך ולנקוט בצעדים לתיקון הצבע הטבעי, הטון, המרקם ואפילו גוון העור שלך.

מצא פילינג שמתאים לסוג העור שלך והשתמש בו פעמיים בשבוע

כדי להבהיר ולהסיר כתמים כהים. טיפול ממוקד בשמן – טיפול חופשי בכתמים כהים עם שילוב של קרם הגנה ונוגדי חמצון – מסייע בשיפור מראה העור הנקודתי. היפרפיגמנטציה מצטמצמת, רדיקלים חופשיים הקשורים לאור שמש מוגזם מנוטרלים, צבע דהוי והמראה שלך מתבהר.

טיפול בעור שלך תוך הימנעות מהשמש יכול לסייע במניעת כל מיני צבעי עור וכתמי גיל

מספיק לישון הוא דרך לשפר את מראה העור העמום ולמנוע היווצרות כתמים כהים וסימני הזדקנות אחרים כמו קמטים ואקנה. ברגע שמופיעים כתמים כהים, חשוב שתציג שגרת טיפוח מיוחדת לעור המונעת היווצרות היפרפיגמנטציה מתמשכת.

השתמש בקרמים מקומיים לטיפול בכתמים כהים

כתמים כהים ופגמים אחרים בעור כגון צלקות אקנה. הידרוקינון היא תרופה מקומית שניתן למרוח ישירות על העור כדי לדהות את הנקודה הכהה. Microdermabrasion משמש גם לטיפול בפיגמנטציה עם כתמים כהים, המספק תוצאות מצוינות כאשר משתמשים בו מדי יום כמוצר מגן והלבנה. ישנם מוצרים רבים ושונים לטיפוח העור המשפרים את המראה של כתמים כהים וממזערים את הישנות שינוי צבע העור.

מאמרים רלוונטיים

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp