למה כדאי לעבור טיפול השתלות שיניים?

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

ניתוח השתלת שיניים מחיר מתבצע בכמה שלבים בהתאם לסוג השתל שתקבל ובריאות עצם הלסת שלך. על מנת לקבל השתלת שיניים נדרשים מספר פגישות הכוללות התייעצות ופגישה להכנסת השתל והשן החדשה. התייעץ עם רופא שיניים בשלב התכנון לבדיקת מיקום הפה להשתלה ושקול לימודי הדמיית שיניים כגון צילומי רנטגן, סרטים פנורמיים וסריקות CT.

ניתוח השתלת שיניים דורש שעצם הלסת שלך מעל להשתלת השיניים תבריא באזור שנקרא osseointegration

הקולט אותה בקו החניכיים כאילו הייתה שן טבעית. שתל מוחדר לעצם הלסת כדי לשמש שורש של שן מלאכותית. שתל דנטלי מורכב משורש שן מלאכותי המונח בניתוח בתוך עצם הלסת כדי ליצור בסיס קבוע וחזק לשן ההחלפתית. השתל שונה מאפשרויות תותבות אחרות בכך שהוא אינו מחליף את שורש השן. השתלות שיניים נחוצות אם יש לך שן חסרה אך אינך רוצה או רוצה שיניים תותבות, גשרים או כתרים.

אם תחליט להחליף שן חסרה

רופא השיניים שלך עשוי להמליץ על שן מלאכותית המחוברת לעצם הלסת במקום השתלת שיניים. השתלות אנדו-השתלות מוחדרות לעצם הלסת כדי להחליף את שורשי השן. כאשר חסרה שן, מוחדר שתל יחיד לעצם כדי להחליף את שורש השן ומציבים כתר כדי לדמות שן ממשית.

השתלת שיניים מחיר

במילים אחרות

השתל עצמו משמש כשורש תחליף והשן המלאכותית כשן חלופית. השתלת שיניים – מוטבע או סוגר טיטניום קטן מוחדר לעצם הלסת של כתר או כובע בודד כדי לתקן את הגשר כך שניתן יהיה לחבר תותבת חלקית או מלאה. שתל תת-periosteal – זהו מסגרת מתכת או מוט שמתאים בין עצם הלסת לחניכיים.

כאשר אנו מדברים על שתל

אנו מתכוונים למוקד קטן החודר לעצם הלסת ומהווה את יסוד הכתר או הגשר שלך. שתל דנטלי משולב במבנה העצם שלך באמצעות מה השתלת שניים בחיפה , המחברת את השתל לשן המלאכותית או לשיניים המחוברות אליו. השתל מחובר לעצם הלסת באמצעות עמוד חיבור קטן, הנקרא התומך, המחובר לעמוד המחזיק את השן החדשה. ברגע שהחניכיים שלך נרפאו, רופא השיניים יעשה רושם על השיניים שלך כדי ליצור שן חלופית לפי הזמנה הנקראת כתר. על מנת ליצור שן חדשה או שיניים חדשות, רופא השיניים שלך יעשה רושם על שיניך וייצור מודל של הנשיכה שלך שתיעד היכן השיניים שלך ואיך הן מסודרות. השתלות שיניים אינן רגישות למחלות שיניים כגון עששת בניגוד לשיניים טבעיות, לכן בריאות החניכיים היא קריטית להצלחת השתלות לטווח הארוך. כדי לשמור על בריאות שתלים דנטליים, צחצח שיניים כל יום, חוט דנטלי בקביעות ובקר אצל רופא השיניים שלך לפגישות מעקב קבועות. להשתלות שיניים אין עששת אך עלולה להיפגע מדלקת חניכיים, לכן חשוב לנקוט בהיגיינת שיניים טובה.

שיניים מלאכותיות זקוקות לטיפול בכדי למנוע הצטברות של חיידקים בפה ולגרום לזיהומים

אך החומר ממנו עשויים השתלות שיניים אינו מתפרק. אם יש לך שן אחת או יותר חסרות, שיניים שבורות או ריקבון שניתן לתקן, ייתכן שתל הוא התשובה. ואם אתה מרגיש לא בנוח עם השיניים התותבות, התותבות החלקיות או הגשרים שלך, אתה יכול ליהנות מטכנולוגיית ההשתלה.

אם אתה מדבר עם רופא השיניים לאחר התייעצות ראשונית

הוא או היא עשויים לדון באפשרויות אחרות לתותבות, כולל תותבות או גשרים. אפשרויות שיניים תותבות אחרות אלה עשויות שלא להחזיר לכוח הנשיכה שלכם כמה שיותר מכיוון שהן יושבות על החניכיים ואינן מעוגנות. רופא השיניים שלך יעבוד איתך לעיצוב שתל שתואם את צבע השיניים שמסביב ונכנס לפער.

אין אפשרות לתותבות שתיתן לך תוצאות לאורך זמן

שתלים הם הפיתרון הטוב ביותר לדמות מראה, תחושה ותפקוד של השיניים הטבעיות. הם יכולים לעזור בשמירה על השיניים ובעצמות התמיכה, אשר מתדרדרות כאשר השיניים הולכות לאיבוד. שתלים דנטליים עוזרים לשמור על מבנה העצם ולחזק אותו, מספקים את היכולת לאכול מזון בריא ומעניקים למטופלים את הביטחון לחייך. יותר אנשים פונים לשתלים מאשר לתותבות, כתרים וגשרים קונבנציונליים. שתלים שונים מגשרים וכתרים בכך שהם עובדים ונראים כמו שיניים אמיתיות.

תמיכה בתותבת נשלפת עם שתל הופכת אותו לנוח ויעיל יותר עם לבוש בריא

שתל הוא תמיכה יציבה למספר שיניים, ושישה שתלים מספיקים להחלפת 10 עד 12 שיניים חסרות ברציפות בקשת העליונה והתחתונה של הפה. במקרים בהם צפיפות עצם הלסת ונפחם מתדרדרים, ייתכן שיידרשו 5 עד 6 שתלים לתמיכה בשורה של 10 או 12 שיניים.

הימנע מפחד משיפוט ורכוש את ביטחונך לפני ניתוח השתלת שיניים

רפואת שיניים לשתלים מאפשרת לך לקבל שיניים בעלות מראה טבעי בהתאמה מושלמת ולהשתלב באופן מושלם למקום שאליו הם שייכים. על אף שהליכי השתלת שיניים שונים מהחלפת שן בודדת, היתרונות חורגים מסיבות שטחיות.

ישנן סיבות רבות ושונות לכך שאנשים העובדים ברפואת שיניים מעוניינים לקבל שתל להחלפת שיניים שהיו חסרות זמן רב על מנת לשמור או להסיר תותבות

אחרים עשויים להזדקק לו להחלפת שן שהוסרה עקב עששת, מחלת חניכיים, זיהום או פציעה. במקרה של תמצית שן, יש להכניס את השתל מיד לרווח. א משך הטיפול משתנה בהתאם לסוג השתל, מספר השתלים בשימוש, מיקומם בפה והאם יש צורך להשתיל עצם. כל זה משפיע על משך הטיפול. מסגרת הזמן בין הכנסת שתל להחלפת שיניים תלויה בגורמים רבים ושונים: הצבת שתל בודד יכולה לארוך שעות וכמה שתלים יכולים להימשך זמן רב יותר, ולכן חשוב לזכור שכל התהליך יכול להימשך חודשים מההתחלה ועד הסוף. במהלך 8 עד 12 השבועות הראשונים, שתלים רגישים ואינם יכולים לגדול על עצם או רקמה רכה, וייתכן שתהיה צמיחה.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של שתלים

הוא בכך שהם מחזירים את כוח הלעיסה המלא. רוב החולים אינם יכולים לראות את ההבדל בין השיניים הטבעיות שלהם לבין השיניים המושתלות. אתה יכול לאכול עם שיני השתל, ואתה יכול לצחצח ולהשתמש בחוט דנטלי.

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp