הסרת סרחי עור ללא כאב

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

אם אתם מחפשים הסרת השתלת עור בלוס אנג'לס, קליפורניה, זה המקום להיות בו. לקבלת תוצאות מהירות ויעילות, נוסחה זו משתמשת בריכוז גבוה של חומצה סליצילית כדי להסיר לצמיתות את חריצי העור מהגוף. הוא מיוצר בפורמולה טבעית שנועדה לשרוף את עורך, אפילו לא לעור שאתה נוטה להיות רגיש אליו. במחיר של 15 דולר זה מחיר טוב להסרת עור המסומן בגוף, והוא מסיר לצמיתות יותר מ -80% מהתגים בפנים, בצוואר, בזרועות, ברגליים ובידיים.

אין זמן השבתה במהלך הסרת השתלת עור

וחולים נוטים להצטלק ללא תוצאות כל עוד הם ממלאים אחר הוראות הטיפול. יש עדיין הרבה זמן לטפל במובילי עור כדי להחזיר לעורך את הברק החלק והעבר שלו. אתה יכול אפילו לשקול לשים שמן עץ התלבושת מעל העור שלך, לכסות אותו בחתיכת קליפת בננה ואז לחבר אותו לתחבושות. היישום של טיפול מקומי זה יעיל כמו הסרת השתלות עור מהגוף.

קריותרפיה אינה דורשת חומר הרדמה ואין לה צלקות וללא תופעות לוואי למעט עלייה קלה בזרימת הדם לעור

אם לחולה יש מספר גדול של השתלות עור או שהנגעים מטרידים, טיפולי רופא המשפחה עשויים לכלול שריפת השתלות עור באמצעות מכשיר אלקטרוכירורגי Hyfrecator. כדי להיפטר מיבלות וקרטוזים אקטיניים, הרופא שלך עשוי לרשום קרם או ג'ל להסרת נגעי עור המכילים שילוב של חומצה גליקולית, גליצרול או תערובת של שני מרכיבים אלה.

יתכנו השתלות עור ללא מרשם

וחולים יכולים לקבל זאת בחינם על ידי ביקור בסרת שומות בלוס אנג'לס כדי להסיר השתלות עור. שיטה פשוטה ונטולת כאבים זו מסייעת בשיבוש אספקת הדם לעור ובהצבת העור החלק במקומו מבלי להשקיע בניתוחים קוסמטיים יקרים. השתלות העור הטובות ביותר הן קלות לשימוש, יעילות ביותר, עובדות במהירות, אינן דורשות ביקור אצל רופא עור וניתן לעשות בהן שימוש חוזר ללא בעיות – שנים רבות ללא תופעות לוואי.

אתה רק צריך לזכור שכל טיפול להסרת לקים של העור יכול להשאיר סימנים "

אומר ד"ר רייכנברג. וודא שאתה יודע עם מה אתה מתמודד והתייעץ עם רופא לפני טיפול עצמי אם אתה אי פעם בטוח. השתלת העור שלך הופכת לכואבת, משנה צבע, צבע שונה מהעור שמסביב, יש לה אזור גלם או מדמם, או שצמיחת העור יציבה ולא יכולה לרעוד בקלות, קבע פגישה עם רופא עור. ישנן דרכים רבות להסיר שומות המסומנות עם תגי עור מסיבות קוסמטיות, אבל אם אתה מוטרד או פשוט לא אוהב את המראה או רוצה להסיר אותו, ביקור אצל רופא עור הוא הדרך ללכת.

יש להסיר שומות על ידי רופא עור שאבחן והסיר את השומה כמשמעותית. אם השומה שלך גדולה מספיק כדי להגיע לגודל של שומה 3.5 מ"מ ומעלה, הסרת לייזר עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר.

בנוסף

שימוש בפינוי השתלת עור מוצרים בהחלט ישאירו צלקת, וצלקות הן משהו שאתה בהחלט לא רוצה. אם יש לך השתלות עור קטנות מאוד, שאל את הרופא כיצד תוכל להסיר אותם בבית. יש הרבה בלבול מבחינת ניתוחים קוסמטיים ביחס להליך זה שלעיתים רחוקות זמין ב- NHS. עם זאת, אם תחליט לסמן את עורך, קיימים מספר נהלים פשוטים בבריטניה.

ניתן להסיר סימנים קטנים על העור עם גבעולים או גבעולים

המכונים עור מדומה, בעזרת אזמל, להב כירורגי סטרילי או מספריים. הרופא שלך יכול להסיר את שכבת העור על ידי הקפאתו או צריבתו בגבעול. באזורים גדולים יותר של העור, מספריים או כריתה עם אזמל הם הבחירה הטובה יותר.

הדבר תקף גם להסרת ציסטות בעור

אך הרופא שלך עשוי להשתמש בחומר הרדמה מקומי אם יש לך ציסטה שלא נוסתה בבית. לחלק מהמטופלים מומלץ שלא להשתמש בחומצה סליצילית – טיפול יבלות המבוסס על חומצה סליצילית – מכיוון שהוא עלול לפגוע בעור ולגרום לצלקות. אלה מאושרים במיוחד נגד התרופות ואין לשתול אותם בגופו של המטופל, גם אם הם פועלים.

ייתכן שכבר יש לך כמה יישומים אקטואליים שבהם אתה יכול להשתמש

כדי להסיר יבלות באותו אופן בבית. מסיר תגי SkinPro Extreme Skin משתמש בכוח של חומצה סליצילית ומסוגל להסיר לצמיתות תגי עור, שומות ויבלות. אתה יכול לקנות פתרונות בבתי מרקחת או באינטרנט להקפאת סימן העור לפני שתסיר אותו, וישנן דרכים רבות אחרות להסיר את סימן העור בעצמך, כגון שימוש בקרם מקומי.

מאמרים רלוונטיים

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp