העלמת קמטים במצח – כמה זמן זה מחזיק

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

BOTOX הוא מרגיע קמטים מזריק המשמש אינספור אנשים בבוורלי הילס, קליפורניה, בכדי להחזיר את הזמן על ידי צמצום זמני של מראה של קמטוטים וקמטוטים. אם ניסית את הטיפול הזה ואינך יכול להחליט למה לצפות מהטיפול הראשון שלך בבוטוקס, הנה למה לצפות. בוטוקס הוא הטיפול המקורי בקמטים, המשמש בדרך כלל לטיפול בפגמים קוסמטיים בפנים ובצוואר הנגרמים על ידי הזעת יתר, מיגרנות וספסטיות בשרירים. ראו בכך טיפול מוכח – ואמיתי – למניעת קמטים ולהפחתת מראה העור המזדקן.

בוטוקס הפך לאחד מזריקות הפופולריות והנפוצות ביותר בעולם לטיפול בקמטים, בקמטוטים ובקמטים אחרים בפנים ובצוואר. טיפול בבוטוקס והשאיר את הפנים מנוחות וצעירות יותר, עם פחות קמטים ומראה טבעי יותר.

תלוי כמה זמן אתה ממשיך את הטיפול בבוטוקס

אתה יכול להיראות צעיר בשנה יחסית לגילך. משך הזמן שתראה צעיר יותר תלוי בסוג הטיפול שאתה פונה ובאיזו מוקדם אתה מתחיל בטיפול. במילים אחרות, קמטי העור שלך לא מתפתחים בן לילה, מה שהופך את הסיכוי הגבוה יותר שתאבד זמן מה בימים הראשונים של הטיפול, אך ההשפעה תימשך זמן רב יותר מאשר לאחר פגישה כאשר לעור היה יותר זמן להתחדש קולגן הכרחי למילוי השורות והקמטים.

היתרונות של בוטוקס ומילוי נמשכים זמן רב יותר כשאתה מטפל בעור שלך

אך ככל שהם אינם מחזיקים מעמד זמן רב יותר, כך גדל הסיכוי שתזדקק למספר טיפולים למניעת קמטים. למרות שהם לא נמשכים לנצח, הם זקוקים לפחות טיפולים למניעת קמטים בימים הראשונים של הטיפול, והם יימשכו זמן רב יותר לאחר מכן, כך שהם לא גורמים לתופעות לוואי.

תוכלו להחזיר את מראה הפנים והצעיר של הפנים שלכם באמצעות בוטוקס

וזה יפחית את הקמטים תוך מספר ימים ויעניק לכם תוצאות מרשימות תוך חצי שנה. אם יש לך בוטוקס ברגל העורב, אתה יכול ליישם אותו לאותם הטבות ארוכות טווח שהיית רואה על המצח. זה יכול לעזור בהפחתת קווים עדינים וקמטים ולהעניק לפנים מראה חלק וצעיר יותר כאשר אתה משתמש בהם. אם אתה מוכן לנקוט בצעד הבא כדי להחליק את הקמטים והקמטים הדקים שלך, הטיפול בהזרקה זה הוא בדיוק מה שאתה מחפש. בין אם אתה מחשיב זאת כזריקה ובין אם לאו, טיפול זה יכול לעזור לך להיפרד מקמטים עדינים תוך מספר ימים בלבד. אם אתם מחפשים טיפול ארוך טווח במצח ובחלקי פנים אחרים, BOTOX עשוי להיות זה בשבילכם.

ככל שתקבל זריקות בוטוקס לעתים קרובות יותר

כך ההשפעות יימשכו זמן רב יותר, וכתוצאה מכך, זריקות קמטים במצח צריכות להימשך זמן רב יותר מטיפולים חוזרים. רציתי לגלות כמה זמן לוקח לך להתאושש מבוטוטוקס (לחץ כאן לציר הזמן שלך ב- Botocox). באיזו תדירות יש לי את טיפולי הבוטוקס שלי ובאיזו תדירות ההשפעות נמשכות זמן רב לאחר שהיו לי?

ישנם גורמים רבים העלולים לגרום לקמטים במצח

החל משימוש בשרירים שונים בפנים ועד לאובדן האלסטיות המשתנה עם הגיל. בוטוקס עובד על קמטים עמוקים במצח, אז לתפוס אותם מוקדם אם זה עושה הבדל גדול. אם אתה תוהה לגבי ההשפעות ארוכות הטווח של בוטוטוקס על הטיפול בקמטים במצח, אני לא יודע איך להגיב אליו. אם אתה רוצה למנוע מקווים דקים מוקדמים אלה להפוך לקמטים מלאים, בוטוקס מונע עשוי להיות הפיתרון. ההשפעות של בוטוקס הן הפיכות, כלומר ההשפעות שיכולות להיות לטיפול בו על המטופל יכולות להימשך כל עוד הוא לובש אותו. אז אם העור שלך נראה גרוע יותר ממה שהיה לפני שהשתמשת בבוטוטוקס, אתה יכול להפסיק להשתמש בו, אבל זה בטוח בטווח הארוך.

אם תחליט להפסיק להשתמש בבוטוקס

קמטי המצח שלך ייראו בדיוק כמו שנראו לפני ההזרקה. עם זאת, אם תפסיק לקבל טיפולי בוטוטוקס, הפנים שלך כנראה ייראו שוב כמו שנראו קודם. אם אתה ממשיך להשתמש בטיפולי בוטוקס, אתה יכול לצפות שהקמטים יהיו פחות בולטים לאורך זמן כשהשרירים מגיבים להזרקה. אם אתה מזריק לפני שמתפתחים קמטים, אתה יכול למנוע אותם לפני שהם מתפתחים. המצח, שהוגדר פעם על ידי הקמטים שלאחר הטיפול, יכול להיות חלק יותר או לגרום לך להיראות צעיר ונח יותר. זה מפחית את הצורך להרפות שרירי פנים מסוימים, כמו אלה לביטויים חיים.

אם ברצונך להחזיר את הזמן ולהפחית את הופעת קמטי הפנים, כדאי לשקול BOTOX. לא צריך לפחד להשתמש בבוטוקס לטווח ארוך מכיוון שהוא מעכב את תחילת תהליך ההזדקנות.

מאמרים רלוונטיים

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp