רטין a והתחדשות עור הפנים

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

רוב האנשים יתייחסו לטריטינואין כאל רטין A, אך אלו מכם שאובססיביים לטיפוח העור כבר יודעים שרטינול נגזר מוויטמין A ונמצא במוצרי אנטי אייג'ינג רבים כמו מסנני קרינה, קרמים וקרם לחות. מומחים לטיפול בעור טוענים כי הוא נחשב לאחד המרכיבים החשובים ביותר במאבק נגד קמטים ואקנה. Ret ב- A הוא סוג של ויטמין A המשמש לשמירה על עור צעיר ולמניעת קמטים, אקנה ומחלות עור אחרות. זהה לוויטמין A, שנמצא במוצרי אנטי אייג'ינג רבים ונמצא גם כמרכיב במוצרי עור מסוימים כמו קרם הגנה, שפתון, קרם לחות ורבים אחרים.

טרטינואין אקטואלי יעיל מאוד לטיפול במרקם מחוספס הקשור לנזקי צילום

פיגמנטציה באפידרמיס כתם ומחלות עור אחרות. טיפול מקדים עם רטין ב- A יכול להיות מועיל ביותר לטיפול באקנה ולהקלה על תופעות של כוויות שמש, נזקי שמש הסרת שיער בלייזר , אקנה וקמטים, האצת הריפוי ומניעת הצטלקות ודיספיגמנטציה. אם ניסית רטינול ואינך מאמין שזה עובד, שאל את הרופא אם טרטינואין יכול לעזור בבעיות העור שלך. אם אתה רוצה את אותם היתרונות של רטין ב- A אך ללא גירוי, נסה ג'ל פילינג שפותח אצל רופא עור. שוחח עם הרופא מתי עליו לחדש את הטיפול בטרטינוזין A או טיפולים מקומיים אחרים לאקנה ומחלות עור אחרות.

בחלק מהמקרים, רטין ב- A מומלץ גם להכין את העור לקילוף, כמו למשל לאקנה ומחלות עור אחרות. המתן עד שעורך יבש וממוזג לחלוטין לפני שמורחים Ret ב- Tretinoin. טפח על ייבוש הפנים והמתן עד שמרחת RetIn A או הידרוקינון 4-6 שבועות לפני פילינג.

לפני שתחליט לעבור טיפול בעור פנים, פגש עם הרופא שלך שיעריך את שינויי העור שלך. התייעץ עם רופא העור או המנתח הפלסטי שלך לפני השימוש ב- RetIn A או בהידרוקינון או בכל צורה אחרת של רטינול או לפני שאתה מכניס אותו לשגרה שלך.

אפשרות נוספת היא למרוח קרם לחות על הפנים שלך כמחסום תחילה ואז למרוח עליו רטינול, או שילוב של שניהם.

אינך צריך לעבור את התגובה בכדי להשיג את ההשפעות הרצויות של רטין A

ניתן לערבב אותה עם חלקים שווים של קרם לחות (אוצרין או קטפיל) ולמרוח את התערובת על הפנים, הצוואר והחזה. אם אתה מרגיש תחושת צריבה או אם נראה כי העור שלך נסדק, יש למרוח תחילה קרם לחות על האזור המגורה שלך. אתה יכול לחכות עד שניקית ולהחיל מוצרי טיפוח אחרים על העור לפני מריחת טרטינואין להפחתת פילינג ויובש. זה יכול להיות מעט מגרה ומתייבש על העור ויש להשתמש בו בשילוב עם קרם לחות.

אם תופעות הלוואי נמשכות

הפסק את השימוש ברטינואיד למספר ימים, השתמש בהידרוקורטיזון להרגעת העור ואז המשך השימוש בו. אם אתה רוצה לדעת יותר על האופן שבו רטין A יכול לעזור לך לטפל בבעיות עור שלך, התייעץ עם רופא העור המקומי שלך.

ערכת הפנים של פורט נוקס מספקת לך גישה למגוון רטינואידים

כגון רטינואין A, R-tretinoin וחומצה רטינואית (המכונה גם אסטרטין A או T רטינוזין). רשתות A ו- A – R, או "TretINOin", משמשות בקרמים מועשרים בוויטמין A המטפלים בקמטים וכתמים עדינים הנגרמים כתוצאה מנזקי שמש כדי לשפר את מרקם וגוון העור. כמויות המרשם החזקות ביותר של רטינואידים אלה משמשות לעיתים קרובות לטיפול באקנה והזדקנות, אך אינן מתאימות לשימוש בעיניים, באף, באוזניים, בפה, בצללית, בשפתיים, בשיער, בעור, בציפורניים, בשיניים וכו '. רשתית המכונה גם רשתית "רטינה A, המכונה גם רט ב A, ו tretiniin, הוא סוכן רצסיבי רב עוצמה בארה"ב, המשמש בדרך כלל לטיפול באקנה והזדקנות.

ישנם עוד כמה מתכונים נפוצים לטרטינואין

ו גרסה סינתטית הנקראת אדאפלן היא גם אפשרות. רטינואידים הם נגזרות ויטמינים וכוללים רטינו-חומצה, אסטטין A, רטינו-ר ורטינוזין, כמו גם מגוון של תרכובות אחרות. ומוצרי טיפוח אחרים של העור. A היא תרופה, או "tretINOin", שמקורה ברטינו-חומצות, אך ישנן צורות רבות אחרות של רטינואין, חלקן נגזרות ויטמין A.

מכיוון שרטינואידים נספגים מיד לתוך העור, מרשם אקטואלי של רטין א 'יעיל ביותר. לעיתים, נ תרופות המכילות איטמין A כגון AHA משמשות לדילול העור או אפילו לשיפור גוון העור, כגון תרופות נוגדות דלקת או קרמים מקומיים.

השתמש במוצרי רטין A חזקים בהרבה מרטינול

כגון אלה שקיימים בצורת ג'ל או קרם. אם העור שלך יבש ורגיש מדי לשימוש עם Ret ב- A (r), retol ללא מרשם הוא אלטרנטיבה מצוינת. זה עובד כי הגוף שלך צריך להמיר רטינול לחומצה רטינואית (RetIn A). התרופה ללא מרשם רטינול נספגת בעור הרבה יותר מהר מאשר צורת הג'ל, השמנת או הג'ל שמגיעה בצורה של מרשם מקומי של RetIN A.

חזרו לדף הבית

מאמרים רלוונטיים

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp