מיקרובליידינג עיצוב גבות בשיטת השערה

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

מבט חטוף על עדכון האינסטגרם שלכם יראה לכם שגווני מצח DIY ופומדות עמידות למים הם המובילים במשחק איפור המצח, מכיוון שהם קלים יחסית למצוא וזולים – באופן יעיל. בעוד שחלק מאופנות היופי באו ונעלמו, נראה כי מגמת הגבות הטבעית – הנאה למראה – נותרה כאן, ואיתה הצורך ביותר בקוסמטיקאיות – במי – לקדם את הידע שלהן על תהליך הגידול והשעווה של הגבות.

אם אתה אשם במריטה

יש לך גבות ירודות או לא אחידות, איבדת חלק מהגבות שלך או סתם רוצה לשנות צורה ולקבל מראה מלא יותר, אז מיקרו להב את הגבות החלומות שלך. בעזרת מוצר זה תוכלו לשלוף את צורת הגבה בעזרת תבנית ופשוט לעקוב אחר צורת הגבות הטבעית ביד חופשית. התוצאה היא פתרון קבוע למחצה, אך אם אתה רוצה מראה קבוע יותר שנראה מלא יותר, סכין מיקרו מושלמת עבורך. אתה יכול להתעורר בבוקר עם כמה שעות עבודה ומעט זמן לגבות שלך, והתוצאות הן שלך.

לפני שתתחיל בתהליך, הזמין את ה- get-over-over ושכח מהפגישה שלך עם אחד המספרות או מכון היופי המקומי שלנו.

בהמשך

הפנים שלך ממופות וצורת הגבות החדשות שלך נמשכת, לפעמים עם סרגל או חוט צבע כדי להבטיח שגבות שלך יהיו סימטריות. הטכנאי ינתח את תווי הפנים שלך כמו עיניים, אף ופה, תוך התחשבות באופן שבו אתה מעצב וממלא בדרך כלל את מצחך. על ידי חישוב הזוויות על פי סימטריית הפנים הטבעית שלך, ניתן למשוך את הגבות עבור הלקוח שלך.

כל מה שאתה צריך כדי להדגיש את צורת הגבה הטבעית שלך הוא עיפרון רך המסייע בהסתרת אזורים דלים. ג'לים לגבה משמשים גם ליצירת גבות עבות יותר והפיכת שיער למרקם יותר, מה שמקנה למראה גבות עבות ומלאות יותר.

אם אתה רוצה מראה מלא וטבעי יותר

אתה יכול להשתמש באבקת מצח או אפילו בצללית כדי למקם אזורים שבהם יש פחות שיער. ניתן להשתמש גם בדפדפן אבקת Ombre כדי לתקן או לשפר את הגבות שאינך אוהב. אם אינך מועמד למיקרו-בליידס, אומברות ואבקות הן גם אפשרות טובה.

כדי לגרום לגבות ישרות שלך להראות מושלמות, כדאי להשקיע בזוג מברשות איפור טובות שבעזרתן ניתן לצחצח את הגבה לקווים מסוימים. אם מקבלים גבות מיקרו-להב, ייתכן שיהיה לך קל יותר להבריש אותן מאשר להבריש את האיפור שלך. כבונוס נוסף, ניתן להזהיב גם איפור מוברש באותה צורה כמו מברשת איפור רגילה. לאחר שתבצע את מיפוי הגבות שלך, תוכל להתוות את צורת הגבה בצבע שונה מזה שבדרך כלל תשתמש. צבע זה אמור להיראות כמו שילוב של גוונים שונים של כחול, אדום, כתום, צהוב, ירוק וסגול. זה כולל את צבע הגבות, כמו גם את הזמן שלוקח לגדל אותן כדי להשיג את הצורה המושלמת.

SPMU חוסך את הטרחה של איפור ולעתים קרובות יכול ליצור גבות שנראות טבעיות להפליא וללא רבב טכנית

זוג גבות טוב יכול לשפר באופן דרמטי את המראה של תווי פנים אחרים ולעזור ליצור את סימטריית הפנים המושלמת של חלומותיך. נכון, גבה טובה יכולה לגרום לאף להיראות טוב יותר, ולא קשה להבין מדוע. אמנם ניתן לחשוב על גבות גדולות המאופיינות בקשתות דרמטיות ובמבנה ברור, אך הגבות נראות טוב עם צורת פנים ארוכה יותר ונראות מדהימות באותה מידה עם פנים קצרות יותר.

בעזרת Microblading ניתן להפוך גבות דקות וחסרות צורה למלאות

תוססות ומלאות – בגבות חיות שחלמתן עליהן. קו הגבות עליו אתה מקעקע נועד לחקות את מראה הגבה שלך, לשנות את צורת הגבה ולהעניק לך מראה מלא ותוסס שרוב האנשים נאלצו למות כדי לקבל את כל חייהם. כל קווצת גבה בודדת נועדה לחקות את הצורה הרצויה של הגבה למראה טבעי. אלה בקושי – שם קשתות נועדו לעקוב אחר צורות מבנה הגבות הטבעי ולתת רק הגדרה למה שכבר קיים.

הפץ מפה לאוזן לאלו ששולטים בזה, והעסק שלך יפרח ואתה תפרח עם עסקים.

מדריך זה ינסה להבהיר את רוב נושאי הגבות שלך ולעזור לך לבחור את סגנון הגבה המתאים לך ביותר. בנוסף, נציג את השיטות הזמינות השונות שיכולות לעזור להשיג זוג גבות מדהימות.

טיפאני ביוט מהאקדמיה מסבירה את תהליך תיקון הגבות שלך בטכניקת גוון אומבר

ישנם סגנונות גבות רבים ושונים, אך מה הוא הטוב ביותר עבורך ומה המראה הטוב ביותר לגוון העור, צבע השיער וצבע העיניים שלך? אנא בקש מאיתנו להציע לך ייעוץ, טכניקות ותצפיות בהתאמה אישית בתגובות למטה או באתר האינטרנט שלנו.

מאמרים רלוונטיים

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp