מה שצריך לדעת על אקנה בשנת 2021

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

זה אולי לא נראה כמו הישג קל, אבל כמעט כל ילד או כל נוער צריך להתמודד עם אקנה בשלב כלשהו. החדשות הטובות הן שככל שתעזור לעור שלך ותשים את הפנים הטובות ביותר שלך קדימה, כן ייטב. ריכזנו מדריך זה למלחמה באקנה סיסטיק ועור והיו סמוכים ובטוחים שהכל עליכם. בין אם אתה קונה מוצרי אקנה מבית המרקחת המקומי שלך ובין אם אתה משתמש במשהו שרופא רושם לו, הקפד לבצע את ההוראות בזהירות. מוצרי Bebe ללא מרשם שיכולים לעזור לך למנוע את ההתפרצויות שלך.

האחרון

הוא החשיבות של עצמאות כשמדובר במכות אקנה בטווח הארוך. היו סבלניים ומודעים מתי עליכם להיפטר מאקנה ולעולם לא יהיה לכם פצעון על היד שרק יאפשר לזיהום להעמיק יותר לתוך העור שלכם. הסיבה שבגללה אקנה שאינו סיסטיק חוזר כל יום – אחרי – היא פשוטה באופן מתסכל: מתח הוא גורם מוכח, אם כי הוא אינו הגורם היחיד לאקנה. על פי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה, 47% (17% גברים ונשים) נוטים להתפרץ פעם בחודש או מספר פעמים בשבוע, וזה נובע ממתח.

גם אם אתה מתמודד עם אקנה במשך שנים

היפטרות מהפצעונים לתמיד יכולה להיות אתגר, במיוחד אם הסובלים מהצעירים ביותר מסתתרים. עכשיו, אחרי שאתה יודע איך זה נראה, בדוק את רופאי העור האלה – מוצרי אקנה מאושרים מבית המרקחת שבסוף יעלמו את הפצעונים שלך. כדי לעזור לך להיפטר מהכתמים שלך, או לפחות לסלקם, הפוסט דיבר עם קומץ מומחים לטיפוח העור לגבי הטיפול באקנה המומלץ ביותר להימנע מפצעונים – בחינם. לפני שתקבל את עצתנו ותקפיץ אצבעונית, עליך לדעת שמה שאתה שומע על אקנה פשוט לא בסדר. ריכזנו עבורכם את מיטב טיפולי הפנים לאקנה שתוכלו לקנות לטיפול ולמניעת סרסרות כפי שאושרו על ידי הסוקרים המקוונים.

תפיסה מוטעית נוספת

היא שאקנה מעיד על כך שאתה מתנהג כמו עור מלוכלך ולעולם לא שוטף את הפנים. שנאת ויליאמס 19 מדווחת כי אנשים עם היסטוריה של אקנה משפחתי נוטים לסבול מאקנה קשה יותר ומצפה כי הערכות התורשה ממחקרים תאומים מצביעות על בסיס גנטי לאקנה. במחקר נמצא כי אם לשני ההורים יש אקנה, הם נוטים יותר לחלות בגיל צעיר.

זה נכון במיוחד לבני נוער המתמודדים עם התפרצויות אקנה הקשורות להורמונים

נמצא גם שאם להורה יש אקנה של מבוגרים, הם נוטים יותר לקבל את זה. אמהות שמרפאות את בניהן "אקנה יכולות להשיג את ההצלחה של בנם, גם אם הן היו רפות מדי בריפוי עצמן.

אנו ממליצים בחום על אקנה

מגבונים בטוחים למי שנמצא כל הזמן בדרכים אך לא מוטרד. יש לנו ציין כמה טיפים בכדי להבטיח שאינך סובל מבעיות אקנה או עור בעידן הנגיף. — VMH Hypoallergenics ID Monolaurin Gel מיוצר עם פריצות בזיעה בגב הראש ומגן על הנקבוביות שלך מפני פצעונים ציסטיים עתידיים באמצעות קוקוס – מונוגליצריד נגזר המבצע ניקוי וניקוי של זיהומים הגורמים לאקנה. מושלם לסוגי עור שמנוניים, הוא מוצץ עודף חלב על ידי ניקוי נקבוביות אנטיבקטריאלי עמוק להסרת אקנה – הגורם לחיידקים. אקנה בר 30 מכיל שני אחוזים של חומצה סליצילית, המנקה את הנקבוביות ומונעת היווצרות אקנה. נסה את הסקיני המנקה הזה: לכל חולה באקנה יש סיפור אחר, אך מוצר יכול תמיד לעזור לך לאזן מחדש את עורך. – — תרופת האקנה Persa Gel 10 יכולה לגרש פצעונים ציסטיים לפני שנוצרו במלואם – וגם לאחר שנוצרו. בין אם מיסוך, אקנה ספורטיבי או פריצות קבועות: בטיפול בעור, ויסות הוא המפתח לעור – וההצלחה הנלווית לכך. עקוב אחר שגרה קפדנית להצלחה לכאורה בהעלמת פצעונים, כתמים ואקנה. טיפול יעיל יכול לגרום לך להראות צעיר יותר וללא רבב, בעוד שהעור נראה צעיר וללא רבב. בעוד שאקנה לטיפול בעור הוא החשוב ביותר ברשימה זו, עליך לעקוב אחר שגרות קפדניות לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

ד"ר מרקביין מסביר

"ווינלי הוא ספירונולקטון מקומי שנחקר בעבר אך ממש לא עובד כטיפול באקנה. טיפולים מבוססי אור כמו גלוקוקורטיקואידים תוך-אזוריים הוכחו כיעילים בצמתים שאחרת ייקח שבועות לפתור. לאנשים עם אקנה בינוני עד קשה שאינם מגיבים לטיפול, רופאי עור ממליצים על טיפולים תרופתיים, אקווטאנטיים ולייזר.

אקנה בינוני עד קשה דורש רופא עור או רופא עור ילדים כדי ליצור תוכנית אישית לטיפול באקנה. בהתבסס על סוג וחומרת האקנה. אתנה שוקלת להשתמש בטיפולי לייזר כאופציה טיפולית לאנשים עם אקנה פנים בינוני עד קשה בשנת 2021.

מאמרים רלוונטיים

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp