מה זה לייזר פרקציונלי

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

תהליך התחדשות עור הלייזר המפוצל הוא אחד התהליכים המהפכניים ביותר שהומצאו בשנים האחרונות (ראה Erbium Fractionals Laser Resurfacing Skin Area בתחום השירותים). זהו הליך יעיל ופחות פולשני בהרבה ממשטחי עור קונבנציונליים כמו לייזרים CO2, שיכולים להיות פולשניים מאוד ודורשים זמן השבתה ניכר. לאפקט לא-אבליטי זה אין זמן השבתה והוא מבוצע בלייזר Er-Bium בעלות נמוכה בהרבה מאשר במשטח לייזר קונבנציונאלי.

לייזר Fraxel Erbium (1550 ננומטר) ממוקם בחנות המקורית של פקסל מחדש ונשאר אחד ממוצרי התחדשות העור בלייזר הפופולריים ביותר הקיימים כיום

לייזר חדש זה נוסף ל- Fraxel Dual החדש, לייזר Frasel Thulium (1927 ננומטר), שעדיין נמצאים בשימוש ונמצאים כעת מחדש.

צ'אנג הוסיף: "לייזר Sciton Halo הוא לייזר שבר היברידי המשלב לייזר שאינו מבטל ובלייזר אבללי. ה- Fraxel Dual הוא למעשה שני לייזרים אחד, וזה אומר שלכל לייזר יש שתי הגדרות שונות שניתן להשתמש בהם כדי לפתור בעיות עור שונות.

ניתן לשלוט על עומק החדירה של לייזרים חלקים על ידי שינוי האנרגיה והחוזק של קרן הלייזר

לייזר השדה המלא יכול לפלוט את קרןו בעמוד קוהרנטי, שהוא מטופלים בשילוב של קרני לייזר משתי זוויות שונות, כגון לייזר אבלטיבית ולייזר שאינו מוחזר, כמו גם לייזר בודד.

אגב, מה שכנראה הופך את התחדשותם של לייזרי שבירה למושכת ביותר העובדה שזה עובד, וזה בגלל שהוא כל כך זול.

התוצאות של עיבוד לייזר CO2 מפוצל יותר טוב בהרבה מאלו של ארביום

והחולה מתאושש. לייזרים כפולים של Fraxel היו תופעות לוואי מינימליות והשבתה, לא משנה כמה הם נשמעים אינטנסיביים. Co2 התחדשות עור לייזר חלקית היא אבלטיבית, אך כמו לייזרים של DOT, ניתן לכוונן את ההגדרות למיקרו-אבלטיבציה כדי להפחית את זמן ההשבתה. התוצאה: החזרת לייזר חלקית מחייבת מספר מפגשי טיפול ונדרשים מפגשים נוספים כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

היתרון הגדול ביותר של לייזרי שבר הוא שהם אופציה שימושית לכל סוגי העור, מה שלא נכון לטיפולים רבים אחרים. עלות המילוי מחדש של עור הלייזר השבר ישתנו, מכיוון שכל אחד מהם עשוי לטפל בפגמים שונים ויחפש תוצאות שונות.

אם אתה עובר טיפול בלייזר לא ארוג או בטיפול בלייזר שאינו אבליטי, אתה יכול לארגן מספר טיפולים לפני הטיפול.

לייזרים לשבירה הם צורה חדשה של טכנולוגיה המשמשת בתעשיית היופי

ויש כמה סוגים של לייזרים שניתן להשתמש בהם עבור סוג זה של הליך. למקסרים ולזרני שבר CO2 יש פרופיל בטיחותי מעולה ויכולים לחדור עמוק עם תוצאות דרמטיות, אך שונים בהיעדרם. AFLs (Ablative Fractionals Lasers) מגיעים למאפייני ביניים בין שני הסוגים ויש להם לייזר המשקם את העור. ההבדל בין שברי לייזר CO 2 נעוץ בתוכנה המאפשרת כוונון עדין של אור הלייזר.

התחדשות עור לייזר של Fraxel היא טיפול לייזר מדהים שמשנה ביעילות את מרקם העור מכל סוג וצבע. עם זאת, לא פחות חשוב איכות העור שנותר ללא מגע, כמו צבע, מרקם ואפילו צורת העור.

יש לו שני לייזרים באורכי גל שונים במכשיר אחד

אחד מכוון לפיגמנטציה ונזקי שמש, והשני לשיפור מבני. הוא משמש בעיקר לצלקות וקמטים, אך יכול לשמש גם לנזקי צילום, נזקי שמש ושיפורים מבניים. זה מעבר למאבק בקמטים ומרקם, אקנה וצלקות, ואף יכול להגיע עד לטיפול בצלקות אקנה.

לייזי F יכולים להיות אבלטיביים או לא-אבלטיביים

תלוי באורך הגל של הלייזר ובסוג הלייזר בו משתמשים. שברי לייזרים מופיעים מחדש, בעוד שהאולטלים הם בדרך כלל לייזרים של פחמן דו חמצני, אך ניתן לצלם אותם גם עם מגוון לייזרים אחרים כגון לייזרים אולטרה סגול (UV) ואינפרא אדום (IR).

בלייזר שבור

קרן האור של הלייזר נשברת או שהיא מתפרקת לחלקים קטנים יותר וקטנים יותר, כמו פיר אור זעיר. שברים של לייזרים CO2 לוקחים את הקורה שלהם, מפיקסלים אותה ושוברים אותה לאלפי פירים קלילים. ישנם מותגים רבים של לייזרים חלקים, אך ניתן לחלק אותם בערך ללייזרים אבלטיביים ולא-אבלטיביים.

כל אחד יכול להצמיד מחדש עור לייזר מפוצל מ- Fraxel מכיוון שניתן להשתמש בו בבטחה בכל סוג עור וצבע

כל טיפול בלייזר מפוצל הוא ייחודי, שכן הלייזר מטפל באזור הרצוי ברגע שהוא מוחל על העור. במילים אחרות: שבריר משטח העור מטופל בו זמנית. אנרגיית הלייזר מופקדת ברקמה באזור המטופל בלייזר, ולכן הטכניקה נקראת חדירת פני שטח חזרה של לייזר. אחד הלייזרים הללו משתמש בשם המותג "Fraxeel" והוא זמין במגוון צבעים, צורות וגדלים.

מאמרים רלוונטיים

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp