מה זה חומצה היאלורונית

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

חומצה היאלורונית בטיפול בעור היא נושא חם כרגע ורופאי עור רבים נשבעים על פיה, אך אולי אינך יודע דבר על כך. תמיד שומעים שזה "מרכיב סופר", אבל מה זה בדיוק ומה ההבדל בין חומצה רגילה לחומצה-על או חומצה שאינה חומצה? חומצה היאלורונית נקראת כך, היא מצויה במזונות רבים ושונים, כמו פירות, ירקות, פירות, אגוזים וזרעים, כמו גם בקוסמטיקה.

אולי שמעת על חומצה היאלורונית, אך האם ידעת כיצד היא יכולה לעזור לעורך עם תכונותיו האנטי דלקתיות ויתרונותיו בטיפוח העור?

כשמדובר בחומצה היאלורונית

ישנם מספר סוגים שונים של מוצרים בהם תוכלו למצוא אותה. לדוגמא, וישי מינרל 89 הוא קרם לחות ג'ל חומצה היאלורונית הנספג באופן מיידי המכיל סרמיד מינרליזציה, אשר מומלץ כצעד ראשון בטיפוח העור. סרום פנים של חומצה היאלורונית קל למצוא ועדין על העור ומשלב קרמידים לחים (השומרים על לחות) עם חומצה היאלורונית. אחד המוצרים הזולים ביותר שתמצאו ככל הנראה משמש כמגנט ללחות על עורכם – במיוחד מייבש מחדש ושמנמן באופן מיידי.

חומצה היאלורונית מכניסה לחות לעור וזה לא ממש משנה מאיפה

היא מגיעה, היא מכניסה רק את הכמות הנכונה של סרמידים מוקצבים (סרמיד). אם אתה מתקשה לחות לעור שלך, עליך לשלב חומצה היאלורונית בשגרה שלך. זה נראה כמו משקה מים גדול לעור, אז חפש בדיוק מה Vichys hyaUronic – בוסטר חומצה בשבילך. מתי להשתמש בו: ניתן להשתמש בו או להזריק אותו, אך עליו להיות מנוהל על ידי רופא.

אם אתה רוצה להפיק את המרב משימוש ב- HA ויש לך עור יבש

אני ממליץ על סרום חומצה היאלורונית. המשך לקרוא על כל היתרונות הידועים של כל מרכיב שתוכל למצוא ל- HA, כולל תכונות האנטי אייג'ינג והאנטי אייג'ינג שלו. נסו ליהנות מכל תהילות ההזדקנות שלכם עם HyaUronic – חומצה בצורתה הטבעית – ונסו זאת בעצמכם. שאל את רופא העור מהי חומצה היאלורונית, כיצד היא יכולה להועיל לעורך ואם יש תופעות לוואי שאתה צריך לדאוג להן. כדי לענות על שאלות אלה, חשוב להפריד בין משהו שאפשר לקנות בבית המרקחת או בכלבו לבין משהו שניתן להשיג רק אצל מנתחים פלסטיים. כאן אנו מסבירים כיצד מייצרים חומצה HyaUronic, חומר אנטי אייג'ינג טבעי וכיצד יישום מקומי משפר את איכות העור. ראשית כל: חומצה אלורונית (המכונה גם היאלורונאן או היאלורונט) אינה זהה לסליצילנגליקוליק, המתקלף מתאי עור מתים.

חומצה היאלורונית הידרוליזית מסוגלת לפרק אלמנטים קטנים מספיק

כדי לחדור לעור, אומר גסקט. אתה יכול להוסיף אותו לעור כדי להגביר את הלחות, אך הוא לא יחליף את האלסטין. זה יכול לעזור במתיחות העור ויכול להיות מוזרק לעור, אבל אין שום דרך שהמרכיב יכול לחדור אליו.

דרך טובה לנצל את החומצה ההיאלורונית היא להשתמש בקרם לחות המכילים HA בקרם הלחות שלך כדי לארוז אגרוף לחות. בנוסף להזנת עורך בחומצה היאלורונית בסרומים ובקרמים, תוספי מזון ומזונות מסוימים יכולים לסייע בחיזוקו.

רוב סוגי העור יכולים להפיק תועלת מלחות החומצה ההיאלורונית

ולהגדיל את תכונותיה, ולכן היא כלולה במוצרי טיפוח רבים לעור. כרופא עור מוביל – מרכיב מומלץ ברבים ממוצרי הטיפוח הפופולאריים ביותר בשוק – זה יהיה חלק חשוב בעור שלך – דרך טיפול אם אתה רוצה גוון בריא, נראה, לח וטל – מראה שאתה רוצה מתי אתם מחפשים מוצרי טיפוח שיעזרו לכם לשמור על העור. עכשיו שהגענו באופן רשמי לנקודה בה אנו מתנהגים באופן שווה – וחושבים כיצד להשתמש בו – אפשרו לרופאי עור כמו לילי טלקוב, MD, להסביר את כל מה שאתם צריכים לדעת על היתרונות והדרך הנכונה להשתמש בו בעורכם. שגרת טיפול. אם אתה סקרן כמוני מה זה, אתה בוודאי תהיה מרוצה מיתרונות העור שמטפחים חומצה היאלורונית.

עם זאת

עבור אנשים מסוימים, מוצרים מקומיים המכילים חומצה היאלורונית עושים בדיוק את ההפך ממה שהם מיועדים – מה שהופך את עורם ליבש. קבוצות ההידרוקסיל של מולקולות Hya hydroxylulfonate (H2O) המשמשות בתכשירים אנטי אייג'ינג נפוצים גדולות מכדי לחדור עמוק לעור, מה שאומר שהחומצה ההיורגית המקומית יעילה באמת רק על פני העור.

אין תופעות לוואי מוכחות של שימוש מקומי בחומצה היאלורונית

והיא נמצאת באופן טבעי בגוף. אם אתה מרגיש שיש קו עדין של צהבהות שאתה יכול ללכת עם מוצרי טיפוח מקומיים, זכור שמדובר בחומר מילוי כמו Juvederm Restylane שמשמש להרמת העור ", אומר ד"ר קמפ. כדי להשיג זאת, השתמש בקרם לחות נפרד. עם חומר מרכך שאוטם לחות, או השתמש רק בסרום חומצה היאלסורונית.

מאמרים רלוונטיים

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp