מדוע מופיעים קמטים במצח ובפנים

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

במאמר זה אדון כיצד ניתן להפחית קמטים במצח באמצעים טבעיים. אני גם מפרט כמה טכניקות מדעיות שניתן להשתמש בהן בכדי למנוע התפתחות של קמטים בכלל, ונותן כמה טיפים לגבי הגורמים לקמטים וכמה טיפים טובים לטיפול בהם כך שעור בריא וצעיר יכול להתנהג במשך שנים רבות. הימנעות מקמטים במצח זהה בדרך כלל להימנעות מקמטים באופן כללי, לכן אתן לך כמה טיפים כיצד הם יכולים להתפתח, כמו גם כמה מהטיפים הטובים ביותר לטיפול בקמטים כך שיהיה לך עור בריא וצעיר יותר שנים קדימה.

טכניקות ספציפיות יכולות להשתנות בהתאם לגיל, סוג הגוף, גיל העור וגורמים אחרים, כגון סוג העור שאתה עובד איתו, גודל המצח שלך, בין אם הוא רפוי או לא, וסוג העור שלך.

הקמטים הראשונים מתרחשים בדרך כלל כאשר העור מתקפל באופן טבעי במהלך הבעות פנים

זהו קפל אופקי עמוק המשתרע בדרך כלל על המצח בשורות ולעיתים בולט עוד יותר בעת הרמת הגבות. אתה יכול לתאר את הקמטים שיכולים להתרחש ולמסגר את ההיסטוריה של הקמטים קצת אחרת. ניתן להפחית את הקווים באמצעות הבעת פנים במקום בו הם מובחנים ביותר, כמו חיוך או זועף.

זו גם דרך טובה למנוע קמטים חדשים להיווצר בין העיניים ובמיוחד על המצח

במאמר זה נבחן מדוע מתפתחים קמטים במצח ומה תוכלו לעשות כדי למחוק אותם או למנוע אותם. להלן מספר טיפים כיצד לא לקבל קמטים במצח, כיצד להפחית אותם ולוודא שהם לא יחזרו. המשך לקרוא כדי ללמוד על הסיבות לזעף פנים ולמצוא שבעה טיפים כיצד להתמודד עם זה.

ישנם גורמים רבים העלולים לגרום לקמטים במצח

החל משימוש בשרירים שונים בפנים ועד לאובדן האלסטיות המשתנה עם הגיל. השימוש המוגזם בסוגים מסוימים של קרם הגנה, כמו קרם הגנה, קרם הגנה, קרם הגנה והקרנת הגנה, יכול להעמיק קמטים ישנים ולגרום להיווצרות קמטים קבועים לאורך זמן. במקום להחזיר את השעון לקמטים קיימים, קרם הגנה יומי מסייע במניעת רע יותר.

ניתן להשתמש בטיפול פנים אנטי אייג'ינג המכיל חומרים פעילים שיכולים לסייע בהפחתת קמטוטים וקמטוטים בפנים

גם אם עדיין אין לך קמטים על המצח, שינויים מסוימים באורח החיים שלך יכולים למנוע מהעור להזדקן בטרם עת בעתיד, גם אם כבר יש לו קמטים. תוכלו להפחית את מראה הקמטים על ידי התנהגות מעט קלה ושטוחה, ותגלו שהעור צעיר יותר, חלק וצעיר יותר – מה שהופך אותו לאופציה טיפולית פוטנציאלית לקמטים במצח. שיאי עור בריאים לא יכולים רק להאט את היווצרות הקמטים, אלא גם לקדם התפתחות של קמטים בריאים בחלקים אחרים של הגוף.

על ידי פילינג תאי עור מתים מעל פני העור

אתה יכול להראות עור חלק וזוהר יותר ולגרום לקמטים במצח להיראות פחות בולטים. על ידי הרפיית שרירי הפנים השונים במצח ובצוואר, ניתן למזער קמטים, מה שמוביל להחלקת העור מעל. צפו לתוצאות בעוד כ 3-4 חודשים, ותמזערו גם קמטים בחלקים אחרים שלכם.

למי שרוצה לנגב קמטים ממצחם, קשה להתמצא בשוק התרופות נגד הזדקנות. משמעות הדבר היא כי יש צורך בטיפול תכוף בכדי לשמור על הקמטים במצח, דבר שעלול בסופו של דבר להיות יקר.

אם אתה רואה קמטים במצח שגורמים לך להראות זקן, עייף או אפילו כועס, זה עוזר אם אתה רוצה ללמוד עוד על היפוך קמטים. ביבי לראות כיצד פרוצדורות רפואיות ואסתטיות יכולות לעזור להפחית את הופעת הקמטים ובמקביל לשמור על מראה צעיר.

בוטוקס משמש בעיקר במחצית העליונה של הפנים ויכול להפחית את מראה הקמטים ולהפחית את זרימת הדם לעיניים, לאף, לפה ולחלקים אחרים בפנים.

ניאצינאמיד (ויטמין B3) ידוע בעיקר בזכות תכונות ההבהרה שלו

אך מרכיב פעיל רב תכליתי זה שימושי גם להפחתת מראה קמטי המצח וקמטים אחרים. חומצה היאלורונית היא מוצר נוסף שיש לחפש עליו כדי לשפר את מראה קמטי המצח. למרות שלא נמצא מחקר שבודק באופן ספציפי את השפעת הטרטינואין על קמטי המצח, הוכח כי הוא משפר את הקמטים בפנים ובמקומות אחרים בגוף. למרות שיש מעט מאוד מחקרים על השפעותיה על קמטים באופן כללי, מחקרים רבים הראו כי שימוש קבוע ברטינואינים קשור להפחתת קמטים בפנים ובמקומות אחרים בגוף, על פי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה.

שאה מסביר

"קמטים במצח נגרמים בדרך כלל מתנועה של שרירים בסיסיים, ולכן רעלים עצביים כמו בוטוקס, דיספורט וקסאומין הם אבני היסוד בטיפול בקמטי המצח. מוצרים כמו בוטוקס ודיספורט יכולים לשנות משמעותית מראה המצח על ידי הרפיית השרירים הבסיסיים, בעוד חומרי מילוי הניתנים להזרקה כמו כמו Juvederm יכולים לספק תוצאות מיידיות כאשר הם מוחלים על קמטים עמוקים, על פי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה. את המראה של הקמטים ומילוי אותם.

מאמרים רלוונטיים

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp