הצללת גבות בשיטת ספרי פודרה

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

גבות אבקה הן אחת האפשרויות הפופולאריות ביותר לצלליות בעולם היופי, ודיברנו לראות אותן במלואן. הנה כל מה שאתה צריך לדעת על בישול אבקה, החל מתהליך ההחלמה וטיפול לאחר המיקרו-להב. אם אתה עובד עם גבות אבקה, הנה כל מה שאני צריך לדעת עליו, כמו גם כמה טיפים וטריקים כיצד לעבוד איתו.

יש לקוחות שיש להם גבות עבות ולא אחידות ומעדיפים מראה מוגש יותר

במראה איפור דרך גלישות אינסטגרם – אך עדיין רוצים מראה טבעי יותר עם קצת יותר עומק והגדרה. שירות זה יכול לתת עומק והגדרה לגבה מבלי שיהיה לכם מראה מוגדר, והוא אידיאלי עבור לקוחות עם גבות עבות יותר או לא אחידות, כמו גם עבור אלה שמעדיפים להתמלא באיפור.

אם אתה מחפש משהו מוגדר וממלא יותר, שילוב של אבקה וגבות הוא מה שאתה מחפש. זה יכול להיות שרטוט הצורה, הוספת שערות בודדות, מילוי אבקה או הגדרה בג'ל מצח.

ואחרון חביב, עליכם למרוח על הגבות ג'ל ברור לגבות, כך שעבודתכם לא תבוזבז. מרחו משחה על הגבות לפי סידור אמן הגבות (תלוי בסוג העור). וודאו שהם נשארים נקיים ויבשים במשך 7-10 ימים ואז מרטיבים אותם עם קרם לחות למספר שעות.

אם שכחתם את הגבות באבקתכם, תוכלו לחזור לשיטת הזמנת האבקה ולקנות מנה אבקה טרייה.

אם אינך מועמד למיקרו-בליידס

גבות אבקת אומבר הן אופציה נהדרת, אך תוכל גם להשתמש בהן לתיקון או שיפור הגבות שאינך אוהב. אלכסנדרה אומרת: 'גבות אבקה נהדרות כשאתה צריך לכסות על עבודה גרועה. אני ממליץ לעשות ריטוש רק כשאני באמת צריך את זה ותשיג תוצאות מדהימות בפגישה אחת ', אומרת קלואי. אם נתקלת בבעיה בגבות שלך או פשוט מתקשה לעצב גבות עבותות, השירות יכול לחסוך לך זמן ולעזור לך למלא את הגבות.

אם כבר יש לך גבות מלאות ונמאס לך למלא אותן, אנו ממליצים לתת לגבות האבקה שלך גימור יפה וטבעי שיעזור בהגדרת הגבות שלך.

מיד לאחר טיפול זה

הגבות שלך עשויות להיראות רוויות ונועזות יותר, אך ברגע שהן בצל, הן נוטות להבהיר עם הזמן כדי לאפשר מעבר קל. אנו ממליצים על תיקון שנתי של מצח האבקה שלך בכדי לשמור על צורתו, אך אין זה הכרחי בהחלט. לאחר מספר חודשים המצח דוהה ב 20-30%, מה שמעניק לך גימור רך מאוד וצורה רכה מאוד המאפשרת ללקוח שלך לטפל במהירות במצחו קדימה.

אם יש לך מצח אבקתי

אתה יכול ליהנות להסתכל במראה ולראות את כל המצח שלך. לפעמים אדם אולי ירצה להסתכל בצורה מוצקה יותר על הגבות שלו, והגבה של Microblade Powder או Combination Brow היא דרך נהדרת לקבל את המראה של הגבות שעבדתם כל כך קשה ליצור עם האיפור שלכם. בין אם להבי מיקרו או אבקת אומבר, טכניקה זו מותאמת במיוחד כמעט לכל מצח וסוג עור.

גבות Ombre מיוצרות על ידי מומחים עם מכונה קטנה המשתמשת בטכניקת הצללה של airbrush להפיץ נקודות פיגמנט עדינות במיוחד על העור

תהליך זה מאפשר לך להשיג את האומבר המושלם של אבקה על ידי שימוש בקצה הכבד של גווני המצח, באמצעות מכונות קעקוע דיגיטליות מיוחדות וציפוי מצחך בשכבה עבה של פיגמנטים כגון שחור, לבן, אדום, כחול, ירוק או צהוב. Ombrres נראה טבעי מאוד בכך שאינו מרווה את צורת הגבה הרצויה בפיגמנט 100%, מה שמאפשר מראה מוגדר, רך ולא יציב. טכניקות אבקה יכולות להיראות טבעיות גם אם אין לך גבה מלאה או ללא גבות, אך הפיגמנט הזעיר מושתל לתוך העור וממלא את כל הגבה.

טכניקה זו שונה ממיקרו-להב קונבנציונאלי בכך שההצללה יוצרת מצח ערפילי ומלא אבקה

בדומה למייקאפ. טכניקה זו אינה שונה ממיקרובלייד במובן זה שהיא יוצרת גבות כהות יותר ומלאות אבקה על ידי הצללה, אך היא שונה בכמות הפיגמנטים וצבע הפיגמנטים.

הגבות של Ombre צפופות ובהירות בהירות יותר

כמו נורה, אך הן קלות, אבקתיות ועדינות בטכניקה זו. אפקט האבקה מושג במכשיר איפור קבוע הדומה לאקדח קעקועים. זה יוצר אפקט תלת ממדי יפהפה, בעוד שנעשה שימוש בעפרון למיקרו-להב – כמו כלי יד לגילוף חתך קטן בעור, טכניקת הגבה של אבקה מושגת במכונה. Microblade משתמשת בכלי ידיים כדי לחתוך חתכים קטנים בעור, ואילו גבות Ombres מיוצרות באמצעות מכונה שמשתמשים בה. אז זו טכניקה קלה יותר, אבקתית ועדינה יותר!

מאמרים רלוונטיים

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp