העלמת קמטים במצח עם תכשירים

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

במאמר זה, אנו בוחנים את הגורמים לסוגים שונים של קמטים בעיניים ומסבירים כיצד הם מתעוררים, ומתארים כמה תרופות ביתיות וטיפולים רפואיים.

CO2

היא אפשרות קיימא, אם כי כדאי להתייעץ תחילה עם מנתח פלסטי מוסמך ותוכלו להשתמש בטיפולי לייזר חלקים להסרת קמטים במצח. כמו בקמטי פנים אחרים, שאל את הרופא אם ישנם גורמים אפשריים אחרים להופעת קמטים במצח העמוק וכיצד להיפטר מהם, אפילו לקמטי המצח העמוקים ביותר. קצה בריא של העור יכול לעזור להאט את הקמטים ולהפחית את הופעת הקמטים אם כבר יש לך אותם.

אם ברצונך ללמוד עוד על היפוך קמטים

תוכל לראות כיצד פרוצדורות רפואיות ואסתטיות יכולות לעזור להפחית את הופעת הקמטים תוך שמירה על מראה צעיר. בינתיים נסקור מה גורם לקמטים במצח מלכתחילה, מה באמת נפטר מהם וניתן טיפים כדי להיראות פחות גלויים. שאל את עצמך שאלה זו אם אינך בטוח כיצד בוטוקס יכול לשפר קו פנים מסוים או קמט. התשובה הפשוטה היא שהקווים הדקים על הפנים שלך הם שמאוד מפריעים לך.

מה שמייחד את הבוטוקס מטיפולים אחרים

הוא שהוא מגיב לעור על פני השטח לטיפול בשרירים המתוחים המובילים לקמטים. זה יצמצם את הקמטים תוך מספר ימים ויספק תוצאות מרשימות תוך חצי שנה. התוצאות צפויות בעוד כ3-4 חודשים, והיא תניב תוצאות מרשימות עד חצי שנה.

בסופו של דבר

זה מרפה את השרירים ומשבש את הקמטים הלא יפים והקמטוטים שנוצרים על המצח, כפות הרגליים ומתחת לעיניים. בשימוש נכון, בוטוקס דיספורט מציע מגוון רחב של קווי פנים, כולל גבות, סנטר, אף, עצמות לחיים, לחיים, שפתיים, עיניים, אוזניים, פה, עצם לסת, צוואר, גב, כתפיים, זרועות, רגליים, ירכיים, ברכיים, רגליים ורגליים.

כפות רגלי העורב

שהן קפל בזווית החיצונית של העין, הן גם דוגמה לקמטים דינמיים. דרך נוספת להימנע מקמטים היא מריחת קרם לחות על הפנים והגוף. מריחת מחית מלפפון על העור מתחת לעיניים יכולה להילחם בקמטים קיימים ולמנוע היווצרות קמטים חדשים.

מיוצר בבסיסי חומצה היאלורונית (HA)

Juvederm מחליק קמטים ומחזיר מלאות בריאה למראה שלך. טיפולי עור בלייזר מסוימים יכולים לסייע בהפחתת קמטוטים וקמטוטים על ידי הפחתת כתמים כהים ועוזר באיזון גוון העור. טיפולים אלו מסייעים להפחתת הופעת קמטים עדינים וכן קמטים בזוויות העיניים החיצוניות.

אם אתה מודאג יותר ויותר מקמטים שלך

עליך לקבוע פגישה עם רופא עור. אם יש קווים וקמטים שמזדקנים את הפנים שלך בצורה כלשהי, כדאי להתאמץ כדי שתקבל מראה צעיר. אם אתה מבקש ממומחה לעזרה בקמטים, ניתן לקבל טיפולים נוספים. הזדקנות היא תהליך טבעי, אך ישנם גורמים ספציפיים באורח החיים שיכולים להשפיע על התפתחותם של קווים וקמטים מוקדמים. למרות שאתה לא יכול להפסיק את ההזדקנות, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להפחית קווים או קמטים ולמנוע נזק עתידי לעור.

המדע אומר כי טיפולים מקומיים נגד קמטים הם אחת הדרכים היעילות ביותר להסרת קמטים בפנים במהירות. כדי להשיג אפקט מהיר לפעולה להחלקת קמטים במצח, פנה לרופא עור לקבלת ייעוץ וטיפול בחינם.

למרות שהחוויה של כל מטופל שונה

BOTOX DYSPORT היא שיטה יעילה להפחתת קמטים בחלקים מסוימים של הפנים ולהביא לשינוי מרענן בהבעת הפנים. אם אתה רוצה לבטא את רגשותיך דרך הפנים שלך, תפתח קמטים דינמיים מוקדם יותר מבני גילך. קמטים דינמיים הם הגורם השכיח ביותר לקמטי פנים אצל גברים ונשים כאחד בארצות הברית.

כדי להיפטר מקמטים לצמיתות, הרופא שלך עשוי להמליץ להחיות את העור שלך, שעל פי ד"ר מראז-רובינסון, יכול לעורר ייצור קולגן להחלקת קווים. לייזר שמגיע לשכבות עמוקות יותר יכול גם לעזור לעורר את העור לייצר יותר קולגן, תהליך שיכול לעזור להחליק קווים עדינים וקמטים.

כשמדובר בהעלמת קמטים וקמטוטים על היד, ניתן להשתמש בחומרי מילוי נפוחים כמו צנוניות ביעילות רבה כל עוד העור דק מאוד. עם זאת, כאשר מדובר בהיפטרות מקמטים במצח, אין חלופות נאותות.

פילינג שטחי ובינוני-עמוק הממזער קמטים וקמטוטים במצח ובחלקים אחרים של הפנים. חומצה גליקולית עלולה לגרום להזדקנות העור וכן לסוגי עור אחרים כמו עיניים ואף.

טיפול ThermiSmooth לטיפול בקמטים במצח וקמטוטים בחלקים אחרים של הפנים כמו העיניים והאף. ניתן לתת דיספורט קוסמטי של בוטוקס בצורה של כמות קטנה של בוטוקס במינון יחיד או בשילוב עם טיפולים קוסמטיים

אחרים.

מאמרים רלוונטיים

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp