העלמת קמטים במצח עם קוסמטיקאית רפואית

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

תכשירי טיפוח לעור המסייעים בהעלאת הרמות הטבעיות של קולגן ואלסטין בעור יכולים לסייע בשיפור מראה הקמטים בפה ללא צורך לקבל את הסיכונים של הליכים כירורגיים. המוצרים החזקים של SiO Beauty נועדו במיוחד לקידום ריפוי קמטים עיקשים בעיניים, אך על חשבון הסיכון לעוות תופעות לוואי. בעוד שהכוח של Sio Beauty ארוז, ישנם צעדים אחרים שתוכלו לנקוט כדי למחוק קמטים בעיניים.

חשיפה מחודשת של לייזר קיימת מספר שנים ויכולה להיות אפשרות קיימא לקמטים בעיניים

אך CO2 אינו אפשרות קיימא מכיוון שכדאי קודם להתייעץ עם מנתח פלסטי מוסמך. אתה יכול להסיר קמטים במצח שלך בעזרת טיפולי לייזר חלקים ודיברתי על ללכת למרפאת העור של Xara ב- Lane Cove ולדבר על היתרונות של מכשירי העור האנטי-אייג'ינג שלהם. מכשירי עור אנטי אייג'ינג הם השקעה נהדרת לפנים ולצוואר, אך העור שלך ייראה מדהים אם תמשיך להשתמש בהם.

אור אדום נגד קמטים

הוא אידיאלי לקמטים, אך BOTOX נהדר גם להחלקת אזורים אחרים בפנים, כולל קמטים בקו השפתיים. זה לא רק מסיר גידולים סרטניים וקמטים עמוקים תוך כדי הסרת פגמים קלים, אלא גם מדמם כדי להחליק חלקים אחרים בפנים כמו עיניים, אף וקמטים אחרים.

בנוסף לטיפול מקומי, ישנן שיטות אחרות להילחם בקמטים, כולל קרמים נגד הזדקנות, קרם דה לה קרמה ואפילו מוצרי טיפוח לעור. הזדקנות היא אלטרנטיבה זולה אם אתה רוצה להצעיר את העור שלך אבל לא רוצה לנקוט בניתוחים קוסמטיים ובמחטים.

קח מגהץ חשמלי והנח אותו על חום בינוני ומשוך אותו בעזרת Artarmon Thermagie CPT להסרת הידוק העור וקמטי ההזדקנות. עם הטיפול הנכון, תוכלו להיראות במיטבכם תוך פחות משבוע בעזרת מוצר טיפוח.

כירורגיה פלסטית פנים של רובינסון באלפרטה מציעה בוטוקס (r) ו- Dysport (r), והם מציעים זריקות קוסמטיות להפחתת הזדקנות הפנים. מי שמתלונן על קמטים בגיל יכול גם להתלונן על קמטים בפנים בעזרת רופא עור.

בוטוקס (r)

טיפול בקמטים קוסמטיים הניתנים להזרקה המיוצר על ידי כירורגיה פלסטית פנים של רובינסון באלפרטה ובדיספורט (r) באטלנטה, יכול לשמש להצערת פנים כדי להפחית באופן זמני את הופעת קמטים במצח וקמטים סביב העיניים. . בוטוקס עובד היטב בקמטי זועף ומאושר על ידי ה- FDA ליצירת מראה צעיר יותר עם נעילה קטנה על ידי טיפול בקמטים עדינים וקמטים עדינים במצח כמו גם בקמטים בפנים. החלבונים המוזרקים לטיפול בקמטים זה מתקבלים מחיידק קלוסטרידיום בוטולינום בכדי להרגיע קמטים כמו קמטים במצח ובמצח עד חצי שנה.

ויטמין זה מגיע מאותו חיידק שנחשב לסטנדרט הזהב של אנטי אייג'ינג, Clostridium botulinum. ויטמין זה מגיע גם בצורת ויטמין B12 וויטמין C, שניהם נחשבים כסטנדרט הזהב לאנטי אייג'ינג.

לדוגמא

זה מפחית את הופעת הקמטים העקשניים בפנים במהלך השינה, ובשימוש נכון יכול להדק את העור, להסיר כתמים ולשונות, להסיר אקנה, למזער נקבוביות וצלקות, להחזיר שיער פגום, להפחית עורב כפות רגליים, קמטים וסימני הזדקנות אחרים, ומפחיתים את הסיכון למחלות לב, סוכרת, סרטן, אי ספיקת לב ואפילו סרטן כבד.

איך זה עובד

כשמדובר בטיפול בקמטים בעיניים, אנו מציעים משהו שמכוון ישירות לעין, כגון מדבקת SiO Super EyeLift. לטיפול במיקרו אדלינג או בקמטים, הרופא שלך ישתמש במכשיר שיוצר פצעים מיקרוסקופיים באזור המקומט בעין. זה למעשה מספק דרך בטוחה להפחית את הופעת הקמטים במצח ואזורי פנים אחרים כמו העיניים, האף והפה.

Microdermabrasion עובד על ידי הסרת השכבה החיצונית ביותר של העור 3, שמתקלפת מכמות עור קטנה, כמו השכבות הפנימיות ביותר של המצח, האף והפה.

זה עובד על ידי הרג באופן זמני של העור והשרירים הבסיסיים וגורם לדהיית קמטי זיעה

לאחר פגישה בת 72 שעות, הבוטוקס המוזרק מחליק ומסיר קמטים וקמטוטים ועוזר לך לקבל עור מושלם. תוך 72 שעות מפגישה עם מיקרו-דרמס תהיה לך מצח חלק וחלק ללא קמטים או קמטים.

ד"ר טיפול ע"י BOTOX קוסמטיקה יכול להפחית קמטוטים בזעף בינוני עד חמור בגבות ולהחליק קמטים וקמטוטים במצח ובאזורי פנים אחרים כגון העיניים.

היתרונות המוצהרים של הזרקת פנים PRP הם הפחתת קמטים

קמטוטים וקמטוטים במצח ואזורי פנים אחרים. הבוטוקס פועל בצורה מבריקה להסרת קמטים והיתרונות המוצהרים של הזרקת PRP לקמטי פנים כוללים הפחתה בסיכון לסרטן העור, מחלות עיניים, גירוי בעור ואפילו קמטים. אתה יכול לטפל בקמטים בעיניים על ידי אכילת תזונה בריאה ושתיית מים מרובה – מים עושה דברים מדהימים לעור שלך ולבריאות הכללית על ידי עזרה לעור לשמור על גמישות ולהפחית קמטים וקמטים.

מאמרים רלוונטיים

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp