העלמת קמטים במצח עם חומצה היאלורונית

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

לאחרונה ניהלתי רומן אהבה רציני עם חומצה היאלורונית, וכאחד ממרכיבי ה"חמישה הגדולים "הנערצים ביותר לטיפול בעור (האחרים הם קליפורניה וויטמינים A, B, C ו- D) כל משמרות היופי הגדולות ביותר מוציאות הרבה כסף כדי לשים עליו את זה.

מרפאת הבוטוקס משתמשת בחומצה ההיאלורונית הטובה ביותר

קו ה- TeosYal עטור הפרסים, הלחות, העשיר והיאלסאלי, לטיפולי קמטים. הנוסחה הצמחית מועשרת בחומצה היאלורונית להחלקת העור ולחותה, בעוד שחומצת לימון מסייעת להפחתת מראה הקווים הדקים. זוהי תוספת נהדרת לכל טיפול בעור, אך טובה במיוחד לקמטים.

יתרון נוסף של הזרקת חומצה היאלורונית

הוא בכך שהוא מגרה את העור לייצר יותר קולגן בעצמו, מה שאומר שהוא יכול להיות בעל תועלת אנטי אייג'ינג מתמשכת. כדי לשמור על גמישות העור שלך, קרם פנים זה מבית מריאן אורגני מכיל שילוב של חומצת לימון המאזן, מחלחל ושומר על גוון ומרקם העור.

מתיחת פנים זו מכילה שילוב של חומצה היאלורונית וחומצת לימון וכן תכונות לחות, לחות ואנטי דלקתיות.

הוסף תרכיז למאגר החומצה ההיאלורונית שלך – לך קרם לחות – והפוך אותו לרב תכליתי. הוסיפו אותו לקרם כדי להעניק לו עומס נוזלי סופר לאורך כל היום, או הוסיפו אותו כהשלמה לקרמים כל היום או כחלק משגרת חייכם.

חומצה היאלורונית משמשת גם כמילוי עור בהזרקה

כדי להסיר קמטים ולהעניק נפח לפנים ולשפתיים. ניתן להזריק חומרי מילוי רקמות רכות, כולל חומצה היאלורונית, קולגן וסוכנים נוגדי דלקת אחרים שאינם סטרואידים, לקמטים בפנים. בנוסף להגדלת פני העור, מילוי חומצה היאורית יכול גם להפחית קמטים כמו המצח, עצמות הלחיים, האף, הסנטר, הלחיים, השפתיים והעיניים. הסוו את הקמטים על ידי גידול החריצים כדי להסיר קמטים או אפילו כחלק מהקרם לחות היומי שלך.

הם יכולים לספוג ולקדם לחות, מה שעוזר להפחית את ההשפעות המגרה של כוויות שמש ומחלות עור אחרות כגון אקנה, נזקי שמש וקמטים.

אם אתה רוצה ללמוד כיצד להיפטר מקמטים על הפנים שלך

Juvederm וחומצה היאלורונית הם נקודת התחלה טובה. הם מספקים תוצאות מיידיות וארוכות טווח בזול, כך שכאשר הבוטוקס יורד מהשולחן, תוכלו למצוא מוצרים מצוינים המחקים את השפעתו בעזרת טריקים להחלקה ושופכים אתכם.

Juvederm וחומצה היאלורונית, שניהם מיוצרים על ידי החברה שמייצרת גם בוטוקס, כמו גם מותגים יוקרתיים אחרים כמו לוריאל.

סרום Patyka Advanced Plumping

הוא אפשרות ביולוגית מוסמכת המשתמשת בריכוז גבוה של חומצה היאלורונית כדי למלא קווים דקים ולהחיות את ייצור הקולגן הטבעי. הסרום משלב פוליפפטידים של רטינול כדי לרכך את מראה הקמטים והקמטוטים, עם מרכיבים כמו אלוורה, שיבולת שועל קולואידית, אלנטואין וויטמינים C ו- E. רטינולים מעוררים את הצמיחה של קולגן חדש, חומצה פרולית מסייעת בהפיכת זיהום – נזק הנגרם על ידי רדיקלים חופשיים – וחומצות אלפא הידרוקסיות פוגעות בעדינות בתאי עור משעממים ומתים שיכולים להתיישב בקווים דקים. ויטמיני C-15 ו- C מקדמים קולגן, בעוד שחומצות אלפא והידרוקסי, כמו קרם לחות, קרם לחות ופילינג מגלים בעדינות צבע בהיר יותר.

אם העור שלך נוטה ליובש, סדקים ופתיתים, טיפול בחומצה היאלורונית יכול לעזור לו להתאושש ולתקן.

הוסף סרום רטינול וויטמינים לטיפוח העור שלך ותשפר את מראה העור ואת מוצקותו ותפחית את מראה הקמטוטים והקמטים

ניתן להחליק כמה טיפות מהסרום על ידי ריכוז באזורים עם תכולת החומצה ההיאלורונית הגבוהה ביותר, כמו המצח והצוואר. לחלופין, תוכלו להשתמש בטיפול פנים אנטי אייג'ינג המכיל חומר פעיל שיכול לסייע בהפחתת קמטים בפנים.

חומצה היאלורונית מוזרקת תת עורית לעור שעבר חיטוי דרך מחט דקה מאוד

הבוטוקס אינו פועל כמילוי עור, אלא לטיפול בקמטים דינמיים, משום שהוא מרפה את שרירי הפנים של העור, מונע מהם לנוע וגורם לקמטים. ככל שהקמטים שלך נעשים חלקים יותר, תווי הפנים שלך הופכים רכים יותר והמראה שלך מתחדש.

הסיבה לכך היא שקמטי בוטוקס (r) משמשים בדרך כלל להחלקת קמטים בפנים, אך אין שום הוכחה שהוא פועל כמו גם חומצה היאלורונית. זאת בשל העובדה שבדרך כלל משתמשים בקמטי בוטוקס [r] להחלקת קמטי הפנים, אך אין עדות ליעילותם.

מיץ לימון מכיל ויטמין C, שיכול לעזור לכם להיפטר מקמטים במצח ללא בוטוקס, אך הוא אינו יעיל כמו חומצה היאלורונית.

חומצה היאלורונית קיימת למעשה במוצרי טיפוח העור והיא מוטמעת בחומרי מילוי כמו רסטילן ויובדרם

אם ברצונך לנצל את היתרונות הלחותיים של חומצה הי-אורית, בחר בקרם לחות, קרם או סרום. סרומים הם לא המוצרים היחידים שמכילים קו זה – ובדרך כלל כדאי לבחור בקרמים עם ויטמין C ורטינול (אהה!). אלה יכולים להגביר את ייצור הקולגן ובכך להעלים קמטים במצח, אך כפי שציינתי קודם, תוכלו למצוא סרומים עם סרום Hya וחומצה HyALURONIC כדי להקל על הקמטים במצח.

מאמרים רלוונטיים

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp