העלמת קמטים במצח – האם צריך ניתוח

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

בפוסט זה נדון כיצד ניתן להפחית קמטים במצח בעזרת תרופות טבעיות. ישנם מספר טיפולים מגובים מדעית שיעזרו לך להיפטר מקמטים עמוקים מתחת לגבות.

ברוב אלה ניתן להשתמש בקמטים מתחת לפה

אך עדיף להתייעץ עם מומחה אם אתה מעוניין במילוי עור. אם ברצונך להגיע להצערת פנים מלאה, כולל הסרת קמטים עמוקים במצח ובאזורי פנים אחרים, יתכן והליך זה אינו מתאים לך. בנוסף לבוטוקס, הרופא שלך עשוי להמליץ על הליך שאושר על ידי ה- FDA להחלקת קווים עדינים וקמטים. תלוי בסוג מערכת הלייזר המשמשת ובאיזו מידה הגוף מגיב לטיפול, טיפול בלייזר יכול להפחית את המראה של קמטים עמוקים, להחליק קמטים מתונים ולהעלים קמטים קלים, או אפילו להפחית או אפילו לסלק חלק מהקמטים במצח. . ניתן להשתמש בטיפולי לייזר להפסקת קמטים במצח, אך CO2 אינו אפשרות קיימא, לכן כדאי להתייעץ תחילה עם מנתח פלסטי מוסמך.

לבוטוקס יש מספר שימושים וניתן להשתמש בו לטיפול במגוון מצבים כמו אקנה

קמטים ומצבי עור אחרים. ניתן להשתמש בבוטוקס גם בשילוב עם BOTOX, כך שניתן למרוח אותו על אזור מסוים בגוף, ולא רק על המצח. הוא שימש לטיפול בקמטים בפנים, בעיניים, באף, בפה, בלחיים, בסנטר, במצח, בעצמות הלחיים, ברגליים עורב, בצוואר, בכתפיים, בגב, בירכיים, בברכיים, בזרועות, ברגליים, בישבן, בידיים, ברגליים ואפילו בעיניים.

לאחר העישון

BOTOX עדיין עובד להחלקת קווים עדינים וקמטים, ועורך ייראה טוב עוד יותר ללא ההשפעות המזיקות של סיגריות. אם אתם רוצים להיפטר מקמטים במצח על ידי ניתוחי פנים, הזמינו עכשיו פגישה עם ד"ר בלוך. ואם אתה רוצה לדעת יותר על אופן הסרת קמטים סביב העיניים, אני ממליץ לך לקבוע פגישה עם ניתוח פלסטי כבד.

בינתיים אעסוק במה שגורמים לקמטים במצח בכלל

ממה הם באמת יכולים להיפטר וכמה טיפים שיגרמו להם להיראות פחות גלויים. גם אם אתה יכול לגרום לנקבוביות להיעלם, הן לא יכולות להיעלם לחלוטין, אך ישנן שיטות להפחית את הופעתן במהירות וביעילות.

ניתן להשתמש בטיפול פנים אנטי אייג'ינג המכיל חומרים פעילים שיכולים לסייע בהפחתת קמטוטים וקמטוטים בפנים. שילוב טיפולים זה יכול להפחית באופן ניכר את קמטי המצח ולהשיב את זוהר הנעורים תוך מספר ימים.

אם יש קווים עדינים וקמטים בין העיניים

הפה והמצח, אתה מועמד מתאים. האתר הנפוץ ביותר של קמטים דינמיים נמצא בחלק העליון של הפנים, הידוע בכפות עורב. שלושים הם בדרך כלל כאשר הקמטים במצח ובחלקים אחרים של הפנים כמו העיניים והפה מתחילים להיות בולטים יותר. על פי משרד הבריאות האמריקני (HHS), ניתן לצפות לתוצאות בעוד כ3-4 חודשים. אם אתה רוצה למנוע מאותם קווים דקים מוקדמים להפוך לקמטים מלאים, בוטוקס מונע הוא הפיתרון. אם לא נעים לך עם בוטוקס, ישנן חלופות לטיפול בקמטי זועף, כגון שימוש בקרמים נגד הזדקנות וקרם לחות לפנים.

ניתן להשתמש בלוז מכשפה בדרכים שונות, אך מומלץ למרוח אותו ישירות על הקמטים והקמטים במצח, כפי שהיית עושה עם קרם לחות.

אם אתה רוצה ללמוד כיצד להיפטר מקמטים במצח

ג'ובדרם, חומצה היאלורונית ומילוי עור הם נקודות התחלה טובות. אלה יכולים לסייע בהפחתת מראה הקמטים אם כבר יש לך אותם, אך הם אינם בחירה הולמת בכל הנוגע להיפטר מהקמטים על הפנים שלך. קצה בריא של העור שיכול לא רק להאט קמטים אלא גם לסייע בהפחתת קמטים מלכתחילה.

הידוק פנים הוא הטיפול הקיצוני ביותר בקמטים במצח ואין להשתמש בו כמוצא אחרון. ישנן שתי דרכים להרים את הגבות: מתיחת פנים או הרמת גבות עם מסיכת מתיחת פנים.

אם גם אתם נאבקים בכפות הרגליים

האור של ניתוחים פלסטיים עשוי להציע שילוב של הניתוח עם הרמת גבות או טיפולים אחרים שאינם ניתוחיים. אם תרצו להיפטר מקמטים עמוקים בגבות, ניתן להשיג רפידות סיליקון בצורות ובגדלים שונים. זה עשוי להיות נחוץ לחולים מעל גיל 50 עם קמטים קשים, כמו גם לחולים עם קמטים חמורים יותר.

קיים רטינואיד מקומי הנקרא טרטינואין הזמין לטיפול בקמטים במצח ובמצבי עור אחרים. אם ראיתם טיפול בהזרקה על ידי מנתח פלסטי או רופא עור, יתכן ויש לכם דרכים אחרות להילחם בקמטים במצח.

אם אתה נותן להם זריקות לפני שמתפתחים קמטים, אתה יכול למנוע אותם לפני שהם מתפתחים. אתה יכול גם להשתמש בחומרי מילוי עור כדי להוציא HA מהעור לפני שהוא מוצלב עם העור, מה שמפחית את קמטי המצח.

מאמרים רלוונטיים

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp