העלמת קמטים במצח בתל אביב

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

בתור לייזר פצע אבללי המופיע שוב, קרן הלייזר מחממת את העור הבסיסי (דרמיס) ומשמידה את שכבת העור החיצונית, את האפידרמיס. הזריקות משחררות שרירים מסוימים בפנים, וקמטים מסוימים הופכים פחות מורגשים לאורך זמן. לאחר השבוע הראשון של הטיפול, עליך לשים לב שהשרירים מתחילים להירגע וכמה קמטים מופיעים על הפנים. ובכל זאת, עדיף לדבר עם אמא שלך או עם סבתא שלך אם הם יבחינו קודם בקמטוטים וקמטוטים, אז אתה צעד אחד לפני המשחק.

בינתיים נדווח על הגורמים לקמטים במצח

האם באמת ניתן להיפטר מהם וניתן כמה טיפים שיגרמו להם להיראות פחות גלויים. ישנן דרכים להפחית את הופעתן במהירות וביעילות, אך גם אם נוכל להעלים את הנקבוביות, הן לא יכולות להיעלם ביום אחד.

כדי לשמור על מראה הנעורים המשוחזר שלהם, המטופלים יכולים לתכנן טיפולי בוטוקס ולייזר וכן מילוי עור. אנו יכולים להזריק חומרי מילוי רקמות רכות, כולל רעלן בוטולינום, קולגן ותרופות אנטי דלקתיות אחרות לקמטים בפנים.

אם זריקות אלו אינן עובדות

נוכל להראות לך דרכים אחרות להפחתת קמטים, ואם אתה מודאג יותר ויותר מקמטים, עליך לקבוע פגישה עם רופא עור. ככלל אצבע, רופאי עור אומרים כי הזדקנות העור מתחילה בסוף שנות העשרים שלך, אך תוכל להשיג תוצאות טובות יותר על ידי התחלת המסע המונע שלך נגד הזדקנות מוקדם יותר כדי לשמור על מראה צעיר שלך עם חומרי מילוי העור. עליכם להתחיל את המסע למניעת הזדקנות מתישהו בין הגילאים 20 עד 30.

הימנעות מאור שמש ישיר מפחיתה קמטים

מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן העור וגם מונעת התפתחות של מחלות עור כמו כוויות שמש, אקזמה, פסוריאזיס. , אקנה ומחלות עור אחרות. אור השמש, במיוחד בסוף הקיץ ובתחילת הסתיו, יכול להוביל לשיזוף זהוב וגם לפגיעות קשות בעור, מה שמוביל להתפתחות מוקדמת ולקמטים בפנים. אם תיזהר להימנע מאור שמש ישיר, לא רק תפחית את קצב התפתחות הקמטים, אלא גם את הסיכון לחלות בסרטן העור. המוצרים הקוסמטיים לא הוערכו על ידי ה- FDA על יעילותם, אך ישנם מוצרים ללא מרשם המפחיתים קמטים. תרופות מרשם המכילות רטינואידים שמקורן בוויטמין A יכולות להפחית קמטים וכתמים עדינים, כמו גם חספוס, כאשר הם מוחלים על העור.

מאמרים רלוונטיים

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp