העלמת קמטים במצח בראשון לציון

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

כאשר קמטים דינמיים הם חלק חולף מהביטוי הרגיל והיומיומי, הקמטים הסטטיים הם שביל קריאה סטטי שנותר על פנים שהם כמו כולנו. בעוד שאנשים מסוימים מתעצבנים מקמטים במצח כשהם רואים תמונה של אנשים מחייכים מלווים בכמה 11 שורות, האמת היא שקמטים הופכים לקבועים כאשר הפנים אינם מורכבים כלל. אם אתה מסתכל בתמונה של אמא שלך, סבתא, דודתך, דודך או אפילו את הפרצוף שלך, אתה יודע שאתה לא לבד. ובכל זאת, עדיף לדבר עם אמא שלך או סבתא שלך כאשר הם מבחינים בקמטוטים ובקמטים הדקים האלה בפעם הראשונה, אז אתה לפני המשחק. אם אתה מתכנן להזריק בוטולינום טוקסין, אמור לרופא שלך כי אתה נוטל תרופות מרשם, ויטמינים או תוספי צמחים. שאל את הרופא אם עליך להפסיק ליטול את התרופה לפני שתקבל אותה, ואם כן מתי ואיפה.

אילו אפשרויות אחרות להפחתת קמטים אתה יכול להגיד לי אם הזרקה זו לא עובדת עבורך? בינתיים נסקור מה גורם לקמטים במצח מלכתחילה

מה באמת נפטר מהם וניתן טיפים כדי להיראות פחות גלויים. ד"ר מייקל ד 'בסקין, רופא עור מוסמך מטעם מועצת המנהלים, חולק ארבע שיטות שיכולות לסייע בהפחתת הופעת קמטים לא רצויים.

חומרי מילוי עוריים דומים במושגם להרפיית שרירים

אלא שהם ממלאים את הקווים והקמטים כדי להחליק את העור ולא להרפות את השרירים. הם רב-תכליתיים וניתן להשתמש בהם להחלפת נפח אבוד בלחיים, בשפתיים ובמקדשים, וכך תורמים לשיפור מרקם ומראה העור. חומרי מילוי אלה יכולים להימשך בין 4 חודשים ל -16 חודשים ולספק תוצאות מהירות בשבריר מעלות מתיחת פנים. הטיפול בקמטים בפנים משמש בשילוב עם טיפולים אחרים כמו קרמים נגד הזדקנות, שפתון וטיפות עיניים.

עם זאת, העובדה שהזמן עובר וייצור הקולגן והאלסטין פוחתת אינה אומרת שגורמים אחרים אינם נכנסים למשחק.

אם אתה מודאג יותר ויותר מקמטים

עליך לקבוע פגישה עם רופא עור. זועף עם קווים מקומטים גורם לך להיראות עייף וישן – וזו אחת המיומנויות הטובות ביותר שאתה יכול ללמוד, בין אם אתה עושה הדברה או אינסטלציה, כדי לדעת מתי הגיע הזמן להתקשר לאיש מקצוע. במאמר זה נדון כיצד לרענן את מראהך במהירות ובקלות בעזרת אפשרויות טיפול מתקדמות. לקביעת פגישה, אנא מלא את טופס יצירת הקשר שלנו או התקשר אלינו בטלפון 1-888-743-5555 לקבלת ייעוץ חינם אצל רופאי העור המקצועיים שלנו בתחום העניין שלך.

זה כולל בדיקת מצבו הגופני וההיסטוריה הרפואית של המטופל ומתן הנחיות לגבי אפשרויות הטיפול היעילות ביותר לאחר הטיפול.

התייעצות עם רופא עור תעזור לך לקבוע את סוג הקליפה הכימית המתאימה ביותר לצרכיך. כמה פילינגים כימיים הם הטובים ביותר לקווים דקים, אך עדיף לטפל בקווים אקספרסיביים עמוקים בשיטות אחרות.

בעוד שבמקרים מסוימים טיפול בלייזר יחיד לוקח בחשבון את כל החששות של המטופלים

רובם דורשים מגוון טיפולים כדי להשיג את התוצאות המשביעות רצון ביותר. חולים שבוחרים בטיפול זה משיגים תוצאות משביעות רצון ומהירות, מה שאומר שהקמטים מוחלקים ואפילו נעלמים לחלוטין עם מעט מאוד תופעות לוואי.

השטחת הקמטים מושגת על ידי הזרקת חומר לשרירים ולעצבים

לאלץ את הרפייתם ולהחליש את ביטוי הקמטים הנגרם על ידי ביטויים של שרירים אלה. ההזרקה מרגיעה שרירים מסוימים בפנים ולאחר זמן מה, קמטים מסוימים הופכים פחות מורגשים. לאחר השבוע הראשון של הטיפול, עליך לשים לב שכמה שרירים מתחילים להירגע וחלק מתווי הפנים והקמטים נעלמים.

הקמטים במצח והגבות התלם יכולים להשפיע על המראה שלך

לגרום לך להראות מתוסכל, עייף או אפילו כועס. אל דאגה, ישנן שיטות לטיפול בקמטים לא רצויים באזור שמתאים לתקציב שלך. זה עובד על ידי הרפיית השרירים בעור כדי לא להביע הבעות פנים כמו קמטים או קמטים. מה גורם לקמטים להופיע ולמה הם גורמים לך להיראות ככה?

תרסיס ההדברה Home Pro הוא בטוח לשימוש גם בפנים וגם בחוץ, ולכן אין שום סיבה לצאת מהבית. טיפול הדברה מתקדם זה הוא אידיאלי עבורכם ועבור יקיריכם בכל הנוגע לסילוק מכרסמים, חיפושיות וחרקים לתמיד.

ככלל אצבע

רופאי עור אומרים שעליך להתחיל את המסע האנטי אייג'ינג המונע מתישהו בשנות העשרים והשלושים לחייך. לא משנה באיזה גיל אתה, טיפול טוב בעור שלך והגנה מפני נזק יגדירו אותך לעתיד. גשם או ברק, חבשו כובע רחב שוליים והימנעו מחשיפה ממושכת לאור השמש כאשר קרני ה- UV השמש הן החזקות ביותר, בין השעות 10: 00-15: 00 בזמן שיש זריקות של רעלן בוטולינום שתוכלו לקבל, אתם זקוקים לפחות לשבועיים של קבוע טיפוח עור.

מאמרים רלוונטיים

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp