העלמת קמטים במצח בנס ציונה

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

איך נפטרים אפילו מהקמטים העמוקים ביותר במצח, באף, באף, בלחיים, באף, באף, בעיניים ואפילו במצח? אתה יכול לגרום לנקבוביות להיעלם, אך לא לגמרי, אך ישנן שיטות להפחית את הופעתן במהירות וביעילות. אני מציע להימנע מיסודות עבים מדי או בהירים מדי, מה שיכול לחזק את קו המצח. כדי להבטיח שהפיגמנט נמס לתוך העור מבלי לטשטש, טפח ספוגית איפור נקייה ולחה מעל הבסיס כדי לאפשר לתוצר העודף לשבת מעל ולהדגיש את המרקם.

כשאתה קובע פגישה עם רופא עור

מומלץ להתכונן לפגישה על ידי עריכת רשימת שאלות שברצונך לענות על ידי הרופא. כמו כן, להליך עשויות להיות תופעות לוואי, לכן עליך לדון בהן עם הרופא שלך. ניתן גם לבקש לשבת זקוף ולהימנע מלחיצה על האזור המטופל כ -4 שעות לאחר ההזרקה. חשוב לא לשקר, אלא לדבר עם הרופאים על מה שחשוב לכם ואיזו גישה מתאימה לצרכים ולציפיות שלכם. אם אתה מתכוון להזריק רעלן בוטולינום, אמור לרופא שלך כי אתה נוטל תרופות מרשם, ויטמינים ותוספי צמחים. שאל אותם אם עליך להפסיק ליטול תרופות אלו לפני שתקבל זריקות בוטוליזם.

אתה יכול להראות להם דרכים אחרות להפחתת קמטים אם הזריקות לא עובדות עבורך

בינתיים אנו מכסים מה גורם לקמטים במצח, מה באמת מפטר אותם וטיפים כיצד לגרום להם להיראות פחות גלויים. תוכן זה נוצר ומתוחזק על ידי צדדים שלישיים ומיובא לאתר זה כדי להקל על כניסת כתובות הדואר האלקטרוני של המשתמשים.

הערה: כל הזרקה עולה בין $ 200 ל $ 600, תלוי במינון ובמיקום, עם תוצאות של שלושה עד ארבעה חודשים. ישנם טיפולים נוספים שזמינים במחיר של 350 עד 1000 דולר יותר, תלוי במספר הטיפולים ובסוג הטיפול הנדרש.

אבל רק בגלל שעובר הזמן וייצור קולגן ואלסטין פוחת, זה זה לא אומר שגורמים אחרים לא נכנסים למשחק. אפשר להשפיע על התפתחות וחומרת הקמטים כל עוד אדם מודע לגורמים אלה ועושה שינויים ספציפיים באורח החיים.

ככלל אצבע

, רופאי העור אומרים שהמסע המונע שלך נגד אנטי אייג'ינג צריך להתחיל מתישהו בשנות העשרים והשלושים לחייך. עם זאת, ישנם גורמי סגנון חיים ספציפיים שיכולים להשפיע על התפתחות מוקדמת של קווים וקמטים. ובכל זאת, עדיף לדבר עם אמא שלך או סבתא שלך אם הם מבחינים בסדר קווים או תחילה קמטים, אז אתה לפני המשחק. הזדקנות היא תהליך טבעי, אך היא אינה נטולת עליות וירידות, במיוחד בשלבים הראשונים של ההזדקנות.

בעוד שאנשים מסוימים מתעצבנים מקמטים במצח ברגע שהם רואים תמונה של עצמם מחייכים מלווה בכמה 11 שורות

האמת היא שקמטים הופכים לקמטים קבועים כאשר הפנים שלך לא נוצרים בכלל. כאשר קפלים דינמיים הם חלק חולף מביטוי רגיל ויומיומי, קפלים סטטיים (קרא: "סטטי") הם סימנים על פני הפנים בזמן שהם במנוחה. דרמטולוגיה – אחות דרמלולוגית מוסמכת, הוסיפה: "החומרה והגורם המקורי לקמטים נובעים משילוב של גורמים כמו גיל, גנטיקה, תזונה ופעילות גופנית. אם כבר יש קווים סטטיים כבדים, לדבריו, ייתכן שיהיה צורך בכך. כדי לחדש אותם באמצעות זריקות לייזר או תדר רדיו כדי ליצור הבדל ניכר, אבל לא יותר.

חפש רכיבים כגון פפטידים המסייעים ליצירת קולגן ואלסטין

כמו גם רטינול, המגביר את מחזור תאי העור וייצור הקולגן. כדי להחליק את המרקם, אומר אראל. גם גרסה סינתטית בשם אדאפלן היא אופציה, ומוצרים מסוימים כוללים שילוב של שניהם, כמו החומרים הגליקוליים נגד קמטים, הוסיף.

מינהל המזון והתרופות (FDA) מסווג קרמים ותחליבים כמוצרי קוסמטיקה שאין להם ערך רפואי

המשמעות היא שהמוצר לא צריך לעבור בדיקות בטיחות ויעילות קפדניות לפני שניתן יהיה לשווק אותו. זריקות מכונות לעתים קרובות injectio ns, אך הם לא, על פי אתר ה- FDA. —- החוכמה היא לדעת אילו מוצרים וטיפולים עליכם לשלב בתכנית ומתי להוציא לפועל את שגרת טיפוח העור. כדי לשמור על בריאות העור שלך, חשוב לשתות הרבה מים ולהרטיב את גופך. מים חיוניים לתפקוד האיברים ומכיוון שהעור הוא האיבר הגדול ביותר בגופנו, חשוב לשמור על עור נעורים ובריאותו על ידי שמירה על לחות בשכבת העור העליונה. אם אתה שותה הרבה קפה, הקפד ליצור איזון באמצעות מים כדי לשמור על לחות המים בעור שלך והשתמש בקרם לחות טוב לאחסון לחות על עורך.

מאמרים רלוונטיים

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp