העלמת קמטים במצח בירושלים

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

התייעצויות שנתיות של עור עם רופא עור יכולות לאתר ולטפל באזורים טרום סרטניים מוקדם מאוד וגם להפחית את הסיכון, הנתמך בבדיקת העור השנתית שנעשית על ידי רופאי עור. והכי חשוב, שינויים בעור יכולים להתרחש, כמו הסרת קמטים ונגעים אחרים בעור, כמו גם סרטן העור.

אם אתה מודאג יותר ויותר מקמטים שלך

עליך לקבוע פגישה עם רופא עור. בינתיים נדווח מלכתחילה על הגורמים לקמטים במצח, כיצד להיפטר מקמטי מצח עמוקים עוד יותר, כולל הנפוצים ביותר, וניתן טיפים כיצד לגרום להם להיראות פחות גלויים. אבל לפני שאתה באמת יכול לשכוח להיפטר מקמטי המצח שלך, כדאי לבקר במשרד הרופא כדי לעבור בדיקה יסודית – עד אז.

דרמטולוגיה

רופא עור מוסמך ואחות ברווזים – מוסיף: "חומרת הגורם המקורי לקמטים נובעת משילוב של גורמים כמו גיל, מצבים ספציפיים לגיל, גנטיקה, פעילות גופנית וגורמים אחרים. תחומי מחקר וניסיון מדעי כוללים דרמטולוגיה, טיפוח עור, רפואה קוסמטית, מחקר דרמטולוגי ותרגול קליני.

DCA משתמשת בשני לייזרים שונים לבניית קולגן ולשיפור קמטים

מכיוון שהעור נוטה להגיב לנזקי שמש עם כתמים חומים. תגלה כי העור שלך צעיר יותר, חלק יותר וצעיר יותר, מה שהופך אותו לאפשרות טיפול פוטנציאלית לקמטים במצח. פילינג כימי מהווה אפשרות טיפול נוספת לקמטים במצח, מכיוון שהם משמשים לטיפול בבעיות עור אחרות כגון אקנה. , אקזמה, פסוריאזיס, כוויות שמש ומצבים אחרים כגון כוויות שמש. בעיקרון, הם מאיצים את תהליך הפילינג הטבעי של העור שלנו וממריצים את תהליך הריפוי הטבעי כדי להפוך אותו לרגיש יותר ל ההשפעות המזיקות של השמש.

ובכל זאת, עדיף לדבר עם אמא שלך או סבתא שלך כשהם מבחינים בקמטוטים ובקמטים בפעם הראשונה, כדי שתקדים את המשחק.

ככלל אצבע

רופאי עור אומרים שעליך להתחיל את המסע האנטי אייג'ינג המונע מתישהו בשנות העשרים והשלושים לחייך. בעוד שאנשים מסוימים מתעצבנים מקמטים במצח ברגע שהם רואים תמונה שלהם מלווה בכמה 11 שורות, האמת היא שקמטים הופכים לקמטים קבועים אם בכלל לא עושים את הפנים. היכן שקמטים דינמיים הם חלק חולף מהביטוי היומיומי הרגיל, קמטים סטטיים (קרא: "סטטי") הם כמו סימנים על פנים שדומים לכולנו. סימני ההזדקנות, כמו קמטים, קמטים וקמטים בעור, הם מרכיבים טבעיים בתהליך ההזדקנות.

חשיפה ליותר מדי שמש לאורך תקופה ארוכה מעלה את הסיכון להתפתחות נזקי עור כמו מלנומה וגם מובילה לקמטים רבים יותר בזמן קצר יותר

פשוט נקיטת הצעדים הנכונים להגן על עצמך מפני השמש מדי יום יכולה להפחית משמעותית את הסיכון לקמטים ולמחלות עור חמורות יותר בהמשך חייהם. אמנם אתה יכול לגרום לנקבוביות שלך להיעלם, אך קמטי המצח שלך לא יכולים להיעלם בן לילה, אך ישנן שיטות להפחתת הופעתן במהירות וביעילות. זהו תהליך טבעי המאט אותך ומוביל להיווצרות קמטים סטטיים על הפנים וסימני הזדקנות אחרים.

לצד קרמי יום וקרם לחות, חבישת קרמי פנים למשך הלילה היא דרך נהדרת וקלה לטיפול בקמטים בשנתך. זו גם דרך טובה למנוע קמטים חדשים להיווצר בין העיניים ובמיוחד על המצח.

כדי להיפטר מקמטים במצח, הרופא שלך ממליץ לטפל בעור ברטינול, שלדברי ד"ר מראז-רובינסון יכול לעורר ייצור קולגן להחלקת קווים. חפש רכיבים כמו פפטידים המסייעים ליצירת קולגן ואלסטין, כמו גם רטינולים המגבירים את תחלופת תאי העור, ייצור קולגן ומרקם חלק ", אומר ארל. אתה יכול גם לחפש בקרמי הפנים שלך תאי גזע מהצומח, כמו זרעי חמניות, קרם הגנה וחמניות.

מאמרים רלוונטיים

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp