העלמת קמטים במצח בחיפה

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

אם הסתכלת בתמונות של אנשים עם קמטים על מצחם, תדע שאתה לא לבד, כי אם אתה מסתכל על תמונה של פניה של צעירה בסוף שנות העשרים או תחילת שנות ה -30 שלה, היא מלאה בסטטיות (קרא : קמטים סטטיים). כאשר קמטים דינמיים הם חלק חולף מהביטוי הרגיל והיומיומי, הקמטים הסטטיים נמשכים לאורך שנים, ומשאירים את חותמם על הפנים כפי שעושים על כולנו. ובכל זאת, עדיף לדבר עם אמא שלך או סבתא שלך על מתי הם הבחינו לראשונה בקמטוטים ובקמטים הדקים האלה, כדי שתוכל להתקדם עם המשחק שלך. בעוד שיש אנשים שמתעצבנים מקמטים במצח כשהם רואים תמונה של החיוך שלהם מלווה בכמה 11 שורות, האמת היא שקמטים הופכים לקמטים קבועים כשלא עושים פרצוף בכלל. אם אתה מתכנן לקבל זריקת רעלן בוטולינום, שאל את הרופא אם עליך להפסיק ליטול את התרופה לפני שתקבל אותה. אם אתה מתכנן לקבל זריקות בוטוליזם, אמור לרופאים שלך כי אתה נוטל תרופות מרשם, ויטמינים ותוספי צמחים.

אם הזריקות לא עובדות עבורך

תוכל לספר לרופא על אפשרויות אחרות להפחתת קמטים. בינתיים נסקור מה גורם לקמטים במצח בכלל, ממה הם באמת יכולים להיפטר וכמה טיפים שיגרמו להם להיראות פחות גלויים. פאנל – רופא עור מוסמך בבית הספר לרפואת עור של אוניברסיטת טורונטו – חולק ארבע שיטות שיכולות לעזור להפחית את המראה של קמטים לא רצויים.

חומרי מילוי עוריים דומים במושגם להרפיית שרירים

אלא שהם ממלאים את הקווים והקמטים כדי להחליק את העור ולא להרפות את השרירים. הם משמשים כטיפול בקמטי פנים וניתן להשתמש בהם בשילוב עם טיפולים אחרים כמו קרמים נגד הזדקנות וטיפות עיניים.

חומרי מילוי אלה הם רב תכליתיים וניתן להשתמש בהם להחלפת נפח אבוד בלחיים

בשפתיים ובמקדשים, וכך עוזרים לשיפור מרקם העור ומראהו. חומרי מילוי נפחיים כמו צנוניות משמשים להשפעה נהדרת בכל הנוגע לסילוק קמטים וקמטוטים ביד, במיוחד כאשר העור דק מאוד. מחית מלפפון על העור והעיניים יכולה להילחם בקמטים קיימים ולמנוע היווצרות קמטים חדשים.

קרמים נגד קמטים המכילים ויטמין C

ויטמין E וויטמין B12, ויטמין מסיס במים הידוע בתכונות נוגדות החמצון שלו. ניתן למרוח קרמים מקומיים וקרמים המכילים אותם על העור ביד ולעזור בהיפרפיגמנטציה, מלזמה ונמשים. הם יכולים גם לעורר ביעילות את סינתזת הקולגן והם גם תוסף טוב לרטינואידים.

זה מספק הגנה חמצונית מדהימה

אשר הוכח כי היא משפיעה על הזדקנות, צילום וחשיפה לשמש כרונית. לא משנה באיזה גיל אתה, טיפול טוב בעור שלך והגנה מפני נזק יציידו אותך לעתיד טוב יותר. ניתן להשתמש בטיפול לייזר F בכדי להסיר קמטים במצח, אך CO2 אינו אפשרות קיימא מכיוון שיש לפנות תחילה למנתח פלסטי מוסמך. אם אתה רוצה להסיר כתמי גיל על הידיים, הדופק הוא גם אפשרות. גשם או ברק, חבשו כובע רחב שוליים והימנעו מחשיפה ממושכת לשמש, במיוחד כאשר קרני ה- UV מהשמש הן החזקות ביותר בין השעות 10: 00-15: 00 – אם אתם מודאגים יותר ויותר מקמטים, עליכם לעשות פגישה עם רופא עור. המדע אומר כי טיפולים מקומיים נגד קמטים הם הדרך הטובה ביותר להסיר קמטים בפנים במהירות. בנוסף לטיפול מקומי, ישנן שיטות אחרות להילחם בקמטים, כולל קרמים מקומיים, קרמים מקומיים ואפילו קליפות כימיות. התייעצויות עם רופא העור שלך יעזרו לך לקבוע את סוג הקליפה הכימית המתאימה ביותר לצרכיך.

משתמשים בדרך כלל להחלקת אזורי העיניים, אך עדיף להתייעץ עם לוח – מנתח מוסמך אם אתם מעוניינים במילוי עור. ברובם ניתן להשתמש בקמטים בפה, וחלקם עלולים לגרום לבעיות באזורים אחרים בפנים, כגון במצח.

קרמי רטינול

רטינול (ויטמין A) כלול בקרמים מקומיים רבים והוכח כי הוא משפר את מראהך על ידי צמצום הקמטים הדקים הנראים לעין המופיעים עם הגיל. ככל הנראה, זה יכול לעזור גם לכיבים ותוכלו להשתמש בו להפחתת נפיחות ועיגולים כהים סביב העיניים. מאותו מחקר מצביע על כך שקמטים במצח וקמטים בחלקים אחרים של הפנים הופכים להיות בולטים יותר עם הזמן. הנתונים מראים כי קרמים אקטואליים ללא מרשם יכולים להפחית את הקמטים הגסים סביב העיניים ב -50% בתוך דקות.

אל דאגה, ישנן שיטות לטיפול בקמטים לא רצויים המציעות משהו לכל תקציב. העור סביב העיניים והקמטים הזעירים ואפילו ההיפרפיגמנטציה יסלקו כל עור שמתקלף.

מאמרים רלוונטיים

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp