העלמת קמטים במצח – אלטרנטיבות לבוטוקס

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

בכל הנוגע להיפטר מתווי הפנים והקמטים ושיפור המראה, זריקות הן אמצעי הבחירה – הפיתרון. חומר העצב הפופולרי ביותר בעולם הוא הבוטוקס, שניתן להשתמש בו לטיפול כמעט בכל אזור בפנים בקמטים או בקמטים עדינים. החל משנת 2019 נוירוטוקסינים יישארו התרופות היעילות והנפוצות ביותר להחלקת קמטים בפנים, קמטים בעיניים, באף, בלחיים, בסנטר ואפילו במצח.

חלופות בוטוקס הן דרך נהדרת להחזיר את השעון לאחור ולמנוע התפתחות של קמטים חדשים בעתיד. הכישורים הופכים אלסטיים יותר, נראים צעירים יותר, בעלי ברק יפה ומהווים אלטרנטיבה בת קיימא לבוטוקס ולמילוי.

מאמר זה מספק סקירת ספרות על השימוש בבוטוקס להפחתת קמטי הפנים והשפעותיהם

על בסיס סקירה זו, אנו יכולים להסיק כי זו אחת השיטות היעילות והיעילות ביותר להפחתת קמטי הפנים. כאדם שמזריק את BotX למחייתו, אני כאן כדי להמליץ עליו למי שמהסס לנסות זאת בעצמם. מכיוון ש- Xeomin (r) זמין כעת ומאושר על ידי ה- FDA, רופאים יכולים להשתמש בו לטיפול בקמטי פנים וקמטים, כולל גלגלבר, כפות רגלי עורב וקמטי מצח. ניתן להשתמש בטיפול פנים אנטי אייג'ינג המכיל חומר פעיל שיכול לסייע בהפחתת קווים עדינים או קמטים בפנים. מלבד השימוש בבוטוקס (r) לטיפול בקמטים בפנים, ישנן דרכים רבות אחרות בהן בוטוטוקס, קסומין ודיספורט יכולים לשפר את המראה שלך ולפתור קמטים וקמטים לא רצויים.

ניתן לתת בוטוקס

קסאומין ודיספורט כדי להצעיר את כל הפנים ללא צורך במתיחת פנים או בהליכים כירורגיים. חומרי מילוי עור כמו בוטוקס (r) וזזומין (r) הם חלופה בטוחה ויעילה לבוטוקס בכל הנוגע להיפטר מקמטים וקמטים. הפילינג הכימי מוצע ללקוחות כחלק מטיפול אנטי אייג'ינג בפנים ועובד על ידי שיקום העור.

בניגוד לבוטוקס

קסאומין נגזר מאותו רעלן בוטולינום שמשמש AI בכדי להקל על הקמטים והקווים, והוא נקי מהחלבונים הנלווים הנמצאים בבוטוקס. הטיפול הקופצני נועד להשיג קווים דקים, קמטים וקמטים אחרים בפנים ומתחת לעיניים. זהו קו קופצני – מחיקת קרם ג'ל ושילוב פנים של לייזר ג'נסיס עם טיפולי פנים מותאמים אישית ושחיקת מיקרו דרדר, ואילו טיפול פנים של Time Eraser משתמש בטכנולוגיית לייזר כדי למזער את הופעת הקמטים הדקים של הקמטים.

דבש הוכח כמועיל בהסרת קמטים במצח וגם שומר על לחות העור

לחות וגמיש. הוא משתמש בחומרי מילוי עור בכדי להכניס HA מהעור לעור, ולהפחית קווים זעופים. אז אם אתה עדיין חושב להשתמש בבוטוקס, התכונן למאמר מפורט על היתרונות והחסרונות של הבוטוקס, שיעזור לך להחליט. ישנן דרכים רבות אחרות להצחין שתוכלו לנסות בקלות בבית עבור חלק קטן מהעלות.

אחד הקמטים הדינמיים הנפוצים ביותר שניתן לטפל בהם בבוטוקס הוא עין העורב, שעלולה לגרום לקמטים בעיניים, באף ובפה. שיתוף זה בפינטרסט לבוטוטוקס יכול לעזור לתקן זאת, כמו גם קמטים אחרים כמו קמטים באף ובעיניים.

תפקוד לקוי קוסמטי בוטוקס מנוהל בצורה של מנה בודדת של בוטוקס או שילוב של בוטוקס ותרופות נוגדות דלקת אחרות.

אחת האפשרויות הכירורגיות הפולשניות יותר

היא בוטוקס, שישמש לקמטים אנכיים על הגבות. אם עדיין יש לך ספק לגבי בוטוקס ואתה רוצה לבחון אפשרויות אחרות, דיספורט ו- Xeomin הם שני נוירומודולטורים אלטרנטיביים שיכולים להעלים קמטים ללא ניתוח. אלטרנטיבה מוכחת ואמיתית של בוטוקס פועלת מאז טיח הקמטים המקורי בשנת 1889 בכדי להילחם בסיבות הגופניות לקמטי הפנים. שקול אלטרנטיבה טבעית ונטולת מחטים זו ל- BotX כחלופה לקמטים בפנים, באף, באוזניים ובחלקים אחרים של הגוף.

בכל מקרה, ישנם כיום הרבה מוצרי יופי בהם תוכלו להשתמש בכדי להסיר קמטים בפנים, באף, באוזניים ובחלקי גוף אחרים. אם אתה נוגד בוטוקס, זו האלטרנטיבה הטובה ביותר – ליצור חלופה טבעית ולא פולשנית לאופציה הכירורגית הפולשנית.

BOTOX (r) הוא טיפול פופולרי ופשוט להפחתת מראה הקמטים בפנים, באף, באוזניים ובחלקים אחרים של הגוף. משתמשים בו בדרך כלל כחלק מהצערת פנים כללית והוא יעיל בהסרת קמטים וקווים בפנים.

חומרי מילוי דרמטיים ובוטוקס ניתנים להחלפה

מכיוון שהנוירוטוקסין מוחק את הקמטים הנובעים מהשרירים הנעים מתחת לעור. אז היום אנחנו מדברים על קמטים שאינם בוטוקס או חומר מילוי, אלא מחפשים משהו אחר. בנוסף לתיקון חיוך גומי, האלטרנטיבות של BotX הן גם מאפיין עצבי מוכח שמרפה את השרירים בפנים ובכך מבטיח מראה צעיר. לבוטוטוקס השפעה נגד קמטים מכיוון שהוא פועל על "הצומת העצבי-שרירי", שמרפה את שרירי הפנים ובכך מפחית קמטים בפנים.

מאמרים רלוונטיים

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp