איפור קבוע בעניים איליינר

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

האם שמעת אי פעם על אנשים שקעקעו גבות או מקועקעים על שפתון קבוע על פניהם, אבל תוהים מה הם עושים אחרי זה? ובכן, אני כאן כדי לענות לך על השאלה, והיום אני מקיש על אייליינר עמיד במיוחד.

יתכן שיש לך ידיים חסרות מנוחה או ראייה ירודה

מה שמקשה על מריחת אייליינר, שפתון או מוצרי קוסמטיקה אחרים. אולי סומק שפתיים הוא אחת מאפשרויות האיפור הקבועות הטובות ביותר שתוכלו לנסות כשאתם אובססיביים – מלאו את השפתיים, אל תחפשו חומרי מילוי והשקיעו יותר מדי זמן וכסף במציאת צבע השפתיים הנכון.

קעקועי שפתיים קבועים הם אידיאליים למי שלא אוהב להתאפר

במיוחד אם תמיד יש לו שפתיים צבעוניות. ניתן להשתמש בקעקועי צבע איפור קבועים של שפתיים להגברת קווי המתאר של השפתיים ויכולים להיות נהדרים גם אם אתם רגישים לאיפור רגיל. אם אתה מישהו שלא מוצא אייליינר, לא רוצה לטשטש או לא רוצה להתמודד עם אניה שיוצאת, זו עשויה להיות אופציה טובה עבורך. אייליינר קבוע ואייליינר מקועקע הוא אופציה נהדרת עבור לקוחות שרוצים לחסוך זמן יקר בשגרת הבוקר שלהם.

קעקועים אלו יכולים לחקות אייליינר ושפתון, ליצור מראה של גבות עבות יותר, להחשיך ולחקות גוון עור. לפעמים הגבות המיקרו-להביות אינן נוראיות, אך עם כמה נחמדות הן נראות טוב יותר.

עם זאת, אם אתה מוקסם מהגבות שלך, זכור שאם אתה מקבל להב מיקרו אך ללא איפור קבוע, הגבות ידהו. זה אומר שאתה יכול לתת לאיפור הזמני לדעוך ולחזור למייקאפ הרגיל שלך אם אתה רוצה לגרום לגבות שלך להראות נהדר בטווח הארוך.

האמן יכול להדריך אותך בתהליך של אייליינר קבוע, שעוזר לגרום לו להחזיק מעמד זמן רב יותר. הטכניקה יכולה גם לקחת אותי באופן אישי באמצעותה, או אפילו להנחות את האמן בתהליך עם סט איפור זמני.

הודיעו לקוסמטיקאית או למאפרת הקבע שלך כי ייתכן שתצטרך למרוח את המוצר באופן מקומי ושהוא זמין לזמן מוגבל בלבד.

אל דאגה

איפור קבוע לא טומן בחובו סיכונים, אך היזהר אם אינך רוצה אסון איפור. התייעץ עם מומחה כדי לברר אם זה כל מה שאתה צריך לדעת על איפור קבוע. בקש מאיתנו לרשום את שירותי האיפור הקבועים הטובים, הרעים והמכוערים שהכי מבוקשים. האם אתה זכאי לקעקוע או שאתה צריך להיות מוסמך לקעקע את הגבות שלך?

התייעצות עם הרופא שלך יכולה לעזור לך לקבוע אם בטוח להתאפר קבוע

אם אינך בטוח מה הכי מתאים לך, שוחח עם רופא העור או קבע פגישה עם טכנאי איפור קבוע לפני שתצא לדרך. אמנם כמה הליכי איפור קבועים דומים לקעקוע, אך הדמיון מסתיים שם. הפסיקו להשתמש בסרום ריסים ואם אינכם בטוחים אם זה הכי טוב, דברו עם רופא עור או קבעו פגישה עם טכנאי איפור קבוע לפני הטבילה.

באקדמיה למיקרופיגמנטציה זכינו לעזור ללקוחות לתקן את קעקועי הגבות שלהם

מסיבות לא ידועות, כמה מאמנים לקעקועים קוסמטיים מקפידים על לימוד טכנאים להשתמש בעור – פיגמנטים לתיקון גבות ואייליינר. אם בסוף יש אסון איפור קבוע, תמיד יש אפשרות להסיר את הקעקוע.

יכול להיות שיש לך אייליינר, צבע שפתיים או מיקרו-בלייד והצבע נעלם לחלוטין לאחר מספר שבועות בלבד. אם אתה בעיצומו של אסון איפור קבוע, כגון קעקוע גבות, יש להשתמש בטכניקות דיו מתקנות רק כאשר אתה במצב הטוב ביותר.

קעקועי פנים ופגמי איפור קבועים הם הרבה יותר קשים לתיקון והסתרה

אך ניתן למלא קעקועים רגילים בצבעים ועיצובים שונים כדי להסתיר את הפגמים. אייליינר הוא ככל הנראה הכי פחות טראומטי והכי בולט מבין כל פעולות האיפור הקבועות, וקעקועים הם אחת הצורות הנפוצות והכואבות ביותר של איפור זמני. אייליינר מקועקע לא גורם לכאב רב כפי שהיית מצפה, במיוחד כשאתה שוכר אמן מוצק. אם זה נשמע פשוט בצורה חשודה, זה כואב לך כמו שהיה לך.

כפי שציינתי כמה פעמים

העדיפות הראשונה מבחינתך צריכה להיות למצוא מאפרת קבועה מוסמכת כשיש לך תפירה של קעקוע או אייליינר. איפור קבוע אמור להראות טבעי, אך הוא לא קבוע כמו שאתה חושב, ומריחתו לא נראית שונה מאיפור רגיל, ולכן טכנאי טוב יעבוד קשה כדי ליצור משהו טבעי – ויזואלית וטעימה. אגב, אני עומד לכתוב פוסט בבלוג על הסיבה שרקמת גבות ואיפור קבוע הם לא הרעיון הכי טוב.

הסיבה שהאיפור הקבוע לא נמשך לנצח כמו קעקוע רגיל

הוא שהוא לא חודר לשכבות עור עמוקות יותר ושטחי יותר מקעקוע. זה יכול להרוס את ההשפעות של איפור קבוע – ולמנוע ממך לקעקע אותם שוב בעתיד. אם שמעתם על הליך הגפן או שהייתם קרובים אליכם בעת ביצועו, אל תבצעו אותו, אחרת צרכנים עייפים יגלגלו עיניים ועיניים מאובנות כשאתם מדברים על הליכים קוסמטיים קבועים.

מאמרים רלוונטיים

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp