איך נוצרים קפלים בעור – קמטים

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

בטיפול משפחתי שלם בווילמינגטון, דלאוור, ד"ר מיידה מלנדז וצוותה יודעים כיצד למנוע קמטים וכיצד לסווג אותם כאשר הקמטים הבלתי נמנעים מופיעים.

מקווים דקים ועד לקמטים בולטים יותר

הנה כמה מהקמטים שיכולים להיפתח ככל שמתבגרים וכיצד ניתן להשתמש במוצרים עדינים כפתרון סופר פשוט. כדי לעזור לך להבין טוב יותר את סוגי הקמטים השונים ואת השפעותיהם על עורך, המשך לקרוא. כאן רופאי עור מסבירים כיצד מוצרים כמו חומרי ניקוי קשים יכולים להשפיע על מראה הקמטים והקמטים וכיצד להשיג גוון צעיר יותר. טיפים בריאים לעור יכולים לעזור בהאטת הקמטים, ואם כבר יש לך קמטים, אתה יכול להפחית את מראהם.

קמטי דחיסה הם תוצאה של קמטי דחיסה, קמטים שמתגלים או נוצרים כאשר אתה לוחץ את הפנים שלך לכרית בזמן שאתה ישן.

לדוגמא

עישון יכול להאיץ את תהליך ההזדקנות של העור, וחשיפה לשמש יכולה להגביר את הסיכון לקמטים מוגברים בפנים ובחלקי גוף אחרים כמו העיניים, האף והפה. עישון יכול גם להאיץ את תהליך ההזדקנות של העור ולגרום להיווצרות קמטים ומחלות עור אחרות. למרות שגנטיקה היא הגורם המוביל להתפתחות עור מקומט בבני אדם, הגנטיקה גם הופכת אותו ליותר קמטים.

כאשר סיבי הקולגן והאלסטין נעשים עבים ומשוחררים יותר

העור הופך לא אלסטי ושביר, והאפידרמיס מתחילה להיות רפה. גם השומן ברקמה התת-עורית המעניק לעור מראה שמנמן מתחיל להיעלם. בשילוב עם אובדן האלסטיות של קולגן ככל שאנו מתבגרים, נוצרים "קמטים כבידתיים" בעור נפול, מסביר אנסון. כשאנחנו נמתחים קדימה ואחורה, קמטים גלויים הופכים לקמטים, כמו גם קמטים בחלקים אחרים של הגוף כמו העיניים, האף והפה.

כשמצב העור נחלש

קמטים יכולים להיראות לצמיתות, במיוחד אם אנחנו לא מחייכים. יתכן שלא ניתן יהיה להימנע מקמטים לחלוטין, אך אם ברצונך לשמור על עור חלק וברור זמן רב ככל האפשר, עשה מה שאתה יכול כדי להילחם בסיבות הנפוצות ביותר לקמטים. למרות שזה בלתי נמנע כי קמטים יופיעו בסופו של דבר, זה יכול להיות מאוד מועיל לשמור על עור חופשי זמן רב ככל האפשר. הבנת אופי הקמטים ואלה שנפגעו תעזור לשמור על עור חופשי, היא אומרת.

איך אנו מגיבים לחיים כמו שהיה בן אנוש

ובסופו של דבר לא עם חיוך אלא עם קמט או קמט בעיניים? האנטומיה של העור היא מכרעת לקביעת האם יש קו דק בין קמט או לא. אם יש לך קמטים סטטיים או דינמיים, תוכל להתאים את הטיפול בקמטים בהתאם. הדבר החשוב ביותר בטיפול בקמטים הוא למצוא את תמיסת הקמטים הנכונה התואמת את הקמטים בפנים.

עור צעיר ובריא משאיר את הקמטים מאחור

אך עם הגיל הוא מאבד את היכולת הזו ונוטה להתקמט כאשר הוא כבר לא מתנהג כמו פעם. לחות באופן קבוע, מונע עור יבש, גורם להתכווצות תאים ומונע היווצרות קמטים סטטיים. אל תסמכו על לחות בלבד בכדי לעצור את תהליך ההזדקנות ולמנוע קמטים.

תהליך זה קורה באופן טבעי לאורך זמן

אז מדוע אנו נוטים לפתח קמטים ככל שאנו מתבגרים? אם אתה מבחין כי הקמטים בעיניך אינם דוהים בן לילה מגיל 20, אתה מתמודד עם התפתחות מוקדמת של קמטים סטטיים. מדי פעם תראו קמטים משנות העשרים של המאה העשרים, אך הם בדרך כלל קמטים דינמיים שנעלמים עם מעט מנוחה. בזמן שאתה בעניין, נסה לישון טוב בלילה כדי לוודא שכתמי השינה שלך לא נצרבים לצמיתות בפרצוף שלך. – הדרכים הטובות ביותר למנוע קמטים הן להגן על העור מפני השמש, למנוע הזדקנות העור ולשמור על עור צעיר עם טיפולי וטיפולי עור אנטי אייג'ינג מוכחים מבחינה רפואית. לאהוב את העור באמצעות לחות הוא חובה, אך זה לא בהכרח ימנע קמטים להיווצר.

בוטוקס מוזרק לעור

כדי להרגיע את שרירי הפנים ולהפחית את הקמטים כדי להיראות צעירים יותר. אם אתה מבחין בקמטים ברגליים, וולס מציע צורה מיוחדת של שאיבת שומן בלייזר שמנתקת את משקל הרגליים ומחזירה גם את גמישות העור באזורי הקמטים.

פילינג לעיתים קרובות מדי עלול להפוך את עור הפנים לרזה יותר

אומר וקסלר, וגורם לך להיות נוטה לקמטים. קרם לחות יכול להבהיר את העור על ידי הפחתת מראה הקמטים, מה שמועיל גם להפוך אותם פחות ברורים. חומרי מילוי יכולים לא רק להפחית או למחוק קמטים באופן משמעותי, אלא גם לעור צנום וצמוח, אומר וולס.

ככל שאתה מתבגר

שחיקה פועלת נגד קמטים בשפה העליונה ובסנטר, אך לא ניתן למרוח אותה סביב העיניים. יש ליטוש עור לייזר שיכול להסיר קווים עדינים וקמטים. אבל זה לא יעיל כמו טיפוח פנים מלא, ואתה לא יכול להפוך קמטים לצמיתות, על פי וולס.

מאמרים רלוונטיים

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp